Skocz do zawartości

Pirus

Użytkownik
  • Zawartość

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta


vPoints

60

Reputacja

63 W porządku

O Pirus

  • Urodziny 01/18/1993

Ostatnie wizyty

807 wyświetleń profilu
  1. Pirus

    Przebudowa Gang Rules

    Wczoraj miałem Ci odpisać jakoś neutralnie i merytorycznie, że może coś źle zrozumiałeś albo coś sobie niepotrzebnie dopowiadasz, ale tu już widać co jest grane. Kolo Ci wypisuje centralnie punkt po punkcie, wyłuszczając Ci każdy możliwe rozwiązanie nt. dane punktu z GR, a ty odpisujesz, że ostatnim postem coś Ci udowodnił. Ani ja nigdzie tutaj nie pisałem, ani ten temat nie dotyczył tego jak ty z opiekunem sobie działasz, tylko dotyczył stricte GR i opisów przedstawiające zależności, które powinny być spełnione by GR i półświatek działał. Po co ty mi piszesz więc, że ty sobie z Nicziro robisz dobrze w półświatku? Ponadto wypisałem Ci po prostu ogólniki od deski do deski czemu dobrze jest gdy opiekun jest interaktywny na forum, co to daje i jakie z tego mogą być korzyści, opisując Ci całą drogę takich zdarzeń, a ty piszesz o jakimś wywlekaniu i że to wasza sprawa jakbym po prostu chciał wiedzieć z ciekawości co się dzieje na jakiejś konfie liderów, która w ogóle nie miała i nie ma nic wspólnego z tym co pisałem. Co ma konfa liderów do interaktywności opiekuna na forum. Półświatek to nie grupa liderów, a gracz wchodzący na serwer i widzący, że tutaj jest łackie GR i że opiekuna nie da rady nigdzie znaleźć, bo nic nigdzie nie pisze. Taki gracz odbije się od tego serwera rykoszetem. Ale dzisiaj już co innego, co nie. Widzę nowe GR napisane. Tak ofensywnie wyskoczyłeś tutaj, że nowe GR, że na chuj tu jakieś pisanie, myśle czekam nie odpisuje, bo może chłop bez kitu ma GR jak asa w rękawie, a tu zmieniliście tylko retorykę w części punktach, w innych zrobiliście zmiany z: "nie można grać w dwóch organizacjach na raz", na: "nie można grać w dwóch organizacjach na raz bez zgody opiekuna". GR jest takie same. Mam 3h nie będzie 4h, wiesz o co chodzi mordeczko bez kitu. Możesz napisać żebym palił gume i że tym postem pokazałem, że nic nie wiem o serwerze z GR jak wszędzie i "wrzucam do wglądu". Tutaj Ci tylko coś wkleję z nowego GR na koniec, dosłownie dwa punkty jeden pod drugim, jak nie wyłapiesz pewnego totalnego absurdu to troche XD, że klejmujesz, że coś stanowisz z opiekunem w półświatku. Dowidzenia łysa giena. Trzeba czekać na inny serwer PL na V albo wrócić na angielske, chujnia, wiesz o co chodzi. Chciałem tylko pomóc niech szukają mnie kule. West Side.
  2. Pirus

    Przebudowa Gang Rules

    Ale ci wy tu dupicie o trzech godzinach na serwerze. Piszecie jakby to był drugi serwer RP na scenie w ogóle, a sam GR byłby czymś odkrywczym i innowacyjnym. Mówie wam, że te GR to tak 90% devgaming, który akurat ma strasznie spierdolone GR. Rozumiem, to może nie być wina opiekuna, może czas go już naglił żeby napisać GR, nie miał gdzie za bardzo sięgnąć po środki więc spojrzał na GR deva. Jednak na tym GR nie będzie półświatek działał tak, by grało się miło i przyjemnie. Mam 3h i z takim GR nie dobiję do 5. Zapewne każdy z was zna zasady PG i MG, bo są to tak jakby "core mechanics" na RP. Zawsze PD miało prawo do tz. "lekkiego PG", co znaczy, że mogło Cię skuć, zglebować, przeszukać bez czekania na twoją grę. Dział przestępstw jest dodaniem PD prawa do TOTALNEGO MG, gdyż jedną z głownych definicji MG jest: "używanie sztucznych NPC na swoją korzyść". Idziesz po ulicy sam, nagle trzy osoby chcą Cię pobić, a ty odgrywasz, że na smyczy masz groźnego, szkolonego pit bulla, który zagryza oponentów -> MG w chuj. Granie, że ktoś Cie nie może np. porwać, bo dookoła jest mase kolegów, którzy by CI nie pozwolili -> MG w kurwe. Granie, że "ktoś Cię widział", że "widziała Cię jakaś kamera" jest jebanym czystym MG, które rozpierdala gierke od strony IC. Zwykłym używanie sztucznego NPC na swoją korzyść. Tak naprawdę ze wszystkich zmian jakie są możliwe do zrobienia najmniej wierzę w to, że usuniecie ten zjebany dział ponieważ nie jesteście pierwszym serwerem RP, który połknął tego chuja i myśli, że to jest wspaniały pomysł, podczas gdy można kontrolować gre gangów z PD za pomocą prostego punktu i ogólnej zasady, które wam tutaj jescze opiszę. Pierwsze to zasada, prosta zasada, która traktuje o tym, że nikt Cie nie widział skoro nie widział Cię gracz OOC. Nawet jak robisz napad o dwunastej rano u siebie na osi obok zaułka. Jeżeli nie było obok innego, neutralnego gracza OOC lub nie było biznesu, który rzeczywiście te kamery ma, ma jakiś dowód, że były one montowane drogą IC i gdy w ogóle lider biznesu ma chęć do przekazania materiałów do PD - gra się, że NIKT Cię nie widział. Powiecie: "zaraz zaraz, co ty pierdolisz, w ten sposób gangi będą w środku dnia robić napady obok urzędu gdy obok nie będzie innych graczy, jak to?!?!??!!?!". Dlatego tutaj potrzebna jest prosta zasada, która działa od lat na dobrych serwerach RP i powinna być zawarta w krótkim punkcie w GR, czyli: "każda akcja RP musi być oparta na COMMON SENSE". Podaję przykład: jakaś organizacja wszczęła ostrzał przy głownej ulicy na granicy SC. Opiekun czy GM rewiduję sprawę. Patrzy pierwszą rzecz: czy ktoś ich widział OOC? Nikt, odsuwa to na bok. Sprawdza czy był zachowany jakiś common sense. Nie bardzo. Strzały przy głownej ulicy o wczesnej godziny, ruch aut, ruch ludzi. Wtedy daje im informacje, że muszą w swoim temacie gangu na forum opisać szczegółowo informacje, z których PD mogło by czerpać. Przykład drugi. Dopuścili się napadu na swojej dzilenicy w zaułku o kurwa jedenastej rano. Ktoś ich widział OOC? Nie. Zachowany common sense, ergo zaułek, dzielnica na SC - tak. Są kryci. Proste i działa. Przykład trzeci. Napad o godzinie dwudziestej pierwszej na SC obok zaułka. Widział ich jakiś gracz OOC i wyraża chęć gry z PD i podawaniem INFO. Wszystko toczy się wtedy IC, tak jak powinno na serwerze RP, a na za pomocą działu pt. "przyjeb se w MG". Piszę to, ponieważ wczoraj było poźno i nie opisałem tego za dobrze jeżeli chodzi o ten dział z pizdy. Dlatego nie piszcie mi, że tu mam 3h. Grałem na nie jednym GR, nie jedno GR widziałem i na tym nie będzie dobrej gry w gangach. Mogę wam pomóc w napisaniu krótszego, prostego GR z punktami, które łatwo będzie egzekwować, GR bez luk, a wy sobie potem to zmodyfikujecie jak chcecie. Muszę tylko wiedzieć czy checie tego, bo nie chce mi się pisać całego GR bez sensu. Jedno jest pewne - nie ważne jakie byście mieli GR z komosu - jeżeli opiekun nie będzie miał cojones w pantalones i będzie patrzył się w sposób: "o nie, mam cztery organizacje, jedna łamie mocno GR, ale jak ją wyjebie to będe miał trzy, co mam zrobić", ergo będzie wolał mieć osiem słabych organizacji niż trzy mocne, to nie pomoże wam żadne GR. Do tego musi być komunikatywny na forum, nie siedzieć na discordzie z liderami jak w bunkrze i na forum się nie pokazywać. Każdy dobry serwer RP jaki pamiętam miał opiekuna bądź opiekunów, którzy byli aktywni w półświatku na forum. Niech pisze w tematach org. co mu się nie podoba, niech pisze czemu odrzuca aplikacje, czemu akceptuje, czemu zamyka organizacje. Wtedy wszyscy będą widzieć co nie jest chciane, a co jest. Jak on sobie w gronie liderów zadecyduję czemu dany gang zamyka, a na forum nie da nikomu znać czemu to jak półświatek ma iść do przodu, widzieć czego ma unikać? Powinien wyrywkowo wchodzić z raz w tygodniu w temat losowej organizacji i sprawdzać z trzy ostatnie posty ze skirnami, sprawdzać czy organizacja gra to co miała grać. Widzieliście żeby ktoś dzisiaj na RP zamykał organizacje z powodów czysto IC? Opiekun lub jego pomocnik powinni sprawdzać tak tematy i umiejętnie napisać im w temacie, że przykładowo nie jest tutaj już grane żadne Bloods, podczas gdy w aplikacji deklarowaliście się grać dobrze Bloods, a teraz w skrinach jest dziecinada. Kiedy ostatni raz na RP widzieliście post zamykający organizacje, mówiący: "nie realizują założen swojej rozgrywki"? Jak inaczej checie mieć gangi dobre od strony IC? Mieć dobrze ogarnięte GR i kontrolować wszystko od strony OOC jest jedną rzeczą, a kontrolowanie by poziom IC nie spadał jest inną, dlatego na końcu pierwszego postu napisałem, że w GR nie ma w ogóle punktów stanowiących o grze IC. Nie bierzcie przykładów z serwerów, który kilka razy w miesiącu zmienia swoje GR, dodaje punkty, usuwa, wraca je, zmienia je, znów usuwa, dodaje znów, bo to jawny dowód na to, że nie wiedzą co robią, nie mają wizji, są jak czteroletnie dzieci we mgle.
  3. Pirus

    Przebudowa Gang Rules

    Siema, po głębszym przeANALizowaniu GR chciałbym podzielić się z wami kilkoma sugestiami, które są kierowane moją szeroką wiedzą, doświadczeniem i poparciem całego west side Bompton. Już na pierwszy rzut oka widać, że było one pisane pod silnym naciskiem wiodącego serwera pod względem popularnością, czyli .Dev, który do RP ma tyle, że mają napisane to w nazwie. Chciałbym przedstawić wam tutaj nieco świeższy pogląd na te sprawy, zebrany nie tylko na polskiej scenie, tłumacząc rozwięźle czemu, jak i dlaczego. Myślą przewodnią w tym tekście będzie: "Dobrze napisany regulamin nie musi być egzekwowany". Trochę takie xd. Czemu Lider może, a reszta nie? Jakie to ma przelożenie na grę? Zresztą nikt tego nie robi tak o z neutrala, raczej próbują tak robić gdy ich główna postać jest ścigana lub ma wyrok FCK i gracz jakoś się o tym dowiedział, więc punkt powinien traktować o tym, że zabrania się grać na dwóch postaciach w jednej organizacji podczas gdy główna postać jest jakoś mocno powiązana grą IC (FCK, areszty, wyroki, porwania). To i tak nigdy nie było pilnowane, bo nie da się tego upilnować. Lider wróci na postaci i po trzech dniach i tak każdy będzie z nim grał tak jak grali z nim wcześniej, jeżeli tylko tego będzie chciał. Pozycja lidera i v-lidera organizacji OOC powinna być totalnie odseparowana od gry IC. Lider odpowiada za organizację OOC, a v-lider gdy lider jest nieobecny. To kim oni są w grze nie powinno mieć żadnego znaczenia. Na jakimkolwiek serwerze RP to widziałem i tak zawsze było to w chuj naciągane. Wystarczy że zaakceptowany gang był troche passive-aggresive, aplikacja odpowiadając na zaczepki reagowała dość energicznie i Ci uznawali to za pozwolenie na atak. Potem ten zaakceptowany gang utrzymywał, że to oni zostali sprowokowani. Po prostu dajcie prosty punkt, że nowa organizacja ma się skupić przez dwa tygodnie na pokazaniu swojej gry, trzymając się z dala od pełnoprawnych organizacji, a pełnoprawne organizacje mają nie wchodzić im w dupe bez powodu i macie problem rozwiązany. Wtedy jak będą aplikacje śmigać po dzielnicach gangów albo gangi po dzielnicach aplikacji będzicie mieli jasno jak na dłoni komu wpierdolić na muke. To jest właśnie taki pusty punkt z każdego typowego serwera RP, gdzie on po prostu jest żeby czuć się lepiej, ale koniec końców i tak 90% wojen jest z pizdy na drajwbaje dla DMu. Punkt powinien stanowić o tym, że starcia organizacji powinny być adekwatne do eskalacji przemocy jaka między nimi była, czyli: spina słowna dwóch gangsterów z dwóch różnych setów nie powinna się kończyć DMem jakimkolwiek. Powinnen to być zwykły wątek dwóch gangsterów z różnych osi. Dzisiaj nie ma retaliation, nie ma 3 za 2, 6 za 5. Nikt nie pakuje się w auta i nie jedzie do siebie strzelać, bo jakichś dwóch gangsterków się pokłóciło czy pobiło. Praktycznie wszystkie ostrzały wychodzą stricte z pobudek biznesowych, tj. dilerka, kradzież na tym samym terenie czy jakieś jawne, grupowe disowanie obcego setu. Spory 1v1 toczą się 1v1. Inaczej tego nie skontrolujesz bo zawsze Ci wcisną bajer, że mają powód. Jednak sam ten punkt w sobie by nie działał, reszta niżej. Ten punkt w ogóle useless. Skoro napisane jest wyżej w 2a, że wojny mają być z moncym powodem to na chuj tutaj jest, że drugi atak z mocnym powodem. Jeden atak dziennie i tak wsytarczy, a poprawka przy punkcie 2a definiuje sama w sobie kiedy i jak atak ma wyglądać. Rozumiem, że tym punktem chcecie wywrzeć presje i ograniczyć DMem i ja się z tym punktem zgodze, jednak co wtedy jak padnie przykładowo 5 osób? Można robić zlot hien i masowe okradanko plus Katyń v2 odjebanie pół organizacji oponenta? Luki. Ograniczjacie DM przy użyciu gry typu "common sense" tak jak opisał przy 2a. Dział przestępstw to jest poroniony pomysł .Deva. Grałem wtedy jak to wchodziło. U nich to wyszło z powodu braku komunikacji na forum i czynnej roli opiekuna. Jedyne co opiekun tam pisał to "wrzucam do wglądu" jak bot na twitchu i ewentualnie korektował regulamin biorąc pod uwagę przewinienia jednej organizacji, lecz zamiast przyjebać w tą jedną organizacje przypierdalał punkt do regulaminu, permamentnie, dla wszystkich. Ktoś malował dicki na ścianach PD? Organizacja stała dalej, ale cały półświatek dostał po pizdzie regulacjami dot. sprejów. Ktoś notorycznie sprzedawał gnaty cywilom? Grali dalej, a cały półświatek miał odjęte gnaty na pewien okres. Jak bolszewicki gułag, wszyscy za jednego. W ten sam sposób powstał dział przestępstwa. Była organizacja, która cały czas negowała jakąkolwiek interakcje z PD, więc zamiast przyjebać w nich to przyjebali temat, gdzie musisz pucować się z koloru sznurówek z napadu na Las Colinas o pierwszej w nocy, bo "ktoś Cię na pewno widział". Przed napisaniem tego postu czytałem tutaj klika tematów w dziale przestępstw, jest dokładnie to samo. Rozumiem, że całe PD będzie stało murem za takim temacikiem, bo ułątwionko, ale on nie jest potrzebny. Opiekun w sytuacji gdzie jedna organizacja przedstawia jakiś jawny brak chęci do gry RP czy jakieś cwaniactwo by unikać gry na nie swoją korzyść powinna zostać wyjebane z opisem opiekuna w ostatnim pośćie w ich temacie. Praktycznie cały aktywnie grający półświatek zawsze sprawdza nowe aplikacje, organizacje i organizacje, które się zamykają. Pozycja opiekuna, który jest interaktywny na forum i który potrafiłby zamknąć organizacje z takiego powodu dając opis podziała lepiej niż jakiś dział na forum, który totalnie rozpierdala gre IC, bo robiąc jakieś napady po nocach nie myślisz o grze i zabawie tylko jakby tu zrobić żeby nie trzeba było się pucować ze wszystkiego w dziale przestępstw. Nawiązując do napadów w miejscach publicznych można wspomnieć o rzeczy, o której zapomina dosłownie każdy polski RP, albo po prostu o niej nie wie. Każda nielegalna akcja, która miała swój początek na South Central, ale została przeniesiona z jakichś powodów po za granice South Central NIE powinna zostać przerwana. Taki jeden krótki punkt rozwiązuje wam multum spraw. Od ręki kończą wam się jakieś incydenty, gdzie ktoś prowokuje organizacje z auta, potem zaczyna spieprzać w strone Centrum i jest bezpieczny. Na Polskich RPkach to jak w MMORPG gdzie gangster to jak taki mobek co traci aggro jak uciekniesz do safehub'a. Jeżeli pościg zaczął się w granicach SC i wyszedł po za jego granice POWINIEN być kontynuowany z zaznaczeniem, że organizacja ścigająca musi być świadoma swoich konsekwencji gdy zdecydują się na coś poważniejszego po wyjechaniu po za SC. To kończycie punktami, że każda prowokacja cywila na gangsterze kończy się FCK i każdy okazany brak respektu do broni kończy się na FCK. Nie ważne jakim nie jesteś kozakiem IC, jak otacza CIę trzech murzynów z gnatami, a ty świrujesz pawiana zamiast podążać za poleceniami wyrażasz automatycznie zgode na FCK. Jeżeli myślałeś, że fajnie będzie wyjebać z prowokacją do gangu i ucieć blistą do centrum to winnyś się zdziwić, że gonili Cię pod urząd gdzie zagrodzili Ci przykładowo drogę autem i wbili Ci FCK. Prawda - wtedy powinni ponieść całkowite konsekwencje drogą IC, gdyż nie ma szans by ukryli swoją tożsamość w takim miejscu, ale prowokator ma CK. To jest relatywnie powiązane do tego co pisałem wyżej na temat ataków adekwatnych co do poziomu eskalacji konfliku. Jeżeli odjebywanie dilerów ma być po prostu wariacją ataków na wrogów to będzie to nadużywanie. Jeżeli wojna zaczęła się o wpływy narkotykowe to powinna głownie toczyć się na poziomie eliminacji wrogich dilerów. Na odbieraniu terenów. A nie, że jak już macie sobie wojne to dzisiaj drawbajik, jutro ostrzeliwanie dilerów. Tego w ogóle nie rozumiem. A na terenie bez powodu mogę? Te dwa są ze sobą ściśle powiązane. Strzelanie do służb nigdy nie ma powodu, bo w jakiejkolwiek sytuacji, w której zechcę strzelać do PD MUSI być moja wina, gdyż PD nie prowokuje nikogo w jakikolwiek sposób by do nich strzelać. Dlatego czytając 2l trochę się uśmiałem, gdyż: "strona prowokująca wyraża zgodę na dynamiczne FCK". PD ma prawo do posługiwania się bronią praktycznie w każdym przypadku. W jaki sposób PD może być stroną prowokującą? Powinno być to uproszczone. W razie decyzji gangstera co do otwarcia ognia w stronę PD z automatu zgadza się na FCK. Nie ważne czy pytali go o prawo jazdy czy robili mu nalot na chate z FBI. Chciał strzelać -> padł -> FCK. Nawet jak jakiś policjant padnie podczas takiego czegoś to powinien wstać i grać dalej, chyba, że sam chce wpisać FCK. FCK na PDku powinno być poparte argumentami, gdy jakiś PDek np. silnie nastaje na jakiś gang prawnie, gdy ewidentnie się na jakiś gang zawziął, albo nie wiem, ma już ładny rekord zabitych gangsterów z danego gangu i chcą po prostu w zemście go odstrzelić. I tak samo tutaj żaden delay nie jest potrzebny. Jak góra PD zdecyduje, ze jego nową postać chce szybko wyawansować, bo np. chłopak fajnie grał w PD to niech awansują. Pilnowane powinno być tylko to czy nie przerzuca ze starej postaci i nie mści się. Jeżeli jednak gra wzorowo nowy wątek, nową fabułe to nie ma tu problemu. Ogółem jest jeszcze kilka punktów które są bezużyteczne. Nie ma zaś punktów, które powinny być jako pierwsze. Nie ma w ogóle punktów dot. samej gry IC, nie ma nic o tym, że organizacja musi grać swoją kulturę i trzymać się stylu na jaki zobowiązała się w tekście aplikacji, nie ma punktu o nienagannej gry członków organizacji zgodnej z uniwersum sewera i organizacji, w której grają. Lider powinien tylko wiedzieć o ataku, nie ma powodu by musiał przy każdym ataku być swoją osobą. Powinno być jasne przedstawione po jakim czasie dana organizacja ma prawo dokonać odwet i co się dzieje gdy decyduje się nie wykonać odwetu. Widzieliście kiedyś na polskim RP by jakaś wojna między gangami miała jakiś sensowny koniec? Nie, bo to zawsze jest chujowo pomyślane. Dajmy na to, że dwa gangi mają konflikt stricte o wpływy narkotykowe. Jedna z tych organizacji decyduje się na ostrzał i okradniecie wrogiego dilera. Druga organizacja nie czuje się na siłach by dawać odwet, wiec jeżeli następnego dnia nie dadzą odwetu (odwet powinien być dozwolony po upływie MINIMUM jednego dnia) organizacja pierwsza musi dać im spokój na przykładowe trzy dni, gdyż jest to jawne przegrywanie konfliktu przez organizacje drugą. Jeżeli po upływie tego okresu ochronnego wywołanego przez brak odwetu organizacja pierwsza zdecyduje się znów na atak, na który znów nie będzie odwetu organizacja druga powinna po prostu daną wojnę przegrywać, której skutkiem byłyby utracone tereny w danej ilości. Oczywiście sam punkt w GR powinien być o wiele krótszy, ja tylko piszę opisy. Oczywiście każdy odwet jest atakiem, więc gdy zacznie się od pierwszego ataku to potem idzie odwet za odwetem z dnia na dzień aż ktoś zrobi "drop out". Każdy pierwszy atak powinien być konsultowany z opiekunem podobnie jak FCK. Powód i pozwolenie, a potem dzięki takim punktom w GR wszystko będzie szło własnym flow. Mógłbym tutaj jeszcze wiele napisać czego nie ma lub co jest niepotrzebne, napisać nawet całe lub pomóc przy jego napisaniu GR ez, ale nie wiem czy w ogóle to się przyjmie, czy opiekun albo jakiś admin nie odpisze "nie, pal gume" i wtedy pozostanie mi tylko tup tup tup czekać na start imta.
  4. Mi się zdaje, że tu jest takie troche błędne kółeczko. Nie ma przejścia do LS, bo za mało graczy (nwm czemu 120 osób na peak to za mało), a income graczy stopuje, bo na tych wsiach nie ma co robić. Byłem wczoraj z kolegą na Paleto Bay i powiem wam, że nudesy. Okrojona giereczka, wielu rzeczy nie zagrasz. Ogólnie nie orientowałem się jak duże jest te PB, bo nie bywałem tam czesto czy na ang RP czy w Single Player, ale myślałem, że jest troche większe. A tu dwie ulice i budynki między nimi.

    1. Pokaż poprzednie komentarze  4 więcej
    2. rock

      rock

      W sumie, to Pirus ma trochę racji. Narzekamy, że LS za duże. Fakt, jest spore ale jakoś na serwerach z voice chatem z których tak się śmiejemy, gdzie grają 32 osoby potrafią się dobrze bawić (nie mówię o poziomie, a o fakcie że czerpią przyjemność z gry). Więc dlaczego my, grający bardziej poważny roleplay, z lepszym skryptem, bardziej kreatywnymi graczami, doświadczonymi, nie dalibyśmy rady fajnie pograć w Santos? Wydzielić odpowiednie strefy i to może się udać. 120 graczy obecnie w Paleto, ale i tak każdy gra w konkretnych miejscach - nie widać tłumów na ulicy. W Santos byłoby tak samo, z tym że może więcej osób odwiedziło by serwer. Więcej osób jest chętna do gry gangów i innych projektów mających największe prawo bytu w mieście. Tak samo może ta cywilna gra by się rozwinęła, powstaliby jacyś celebryci. Obecnie to jest bardziej serwer przestępcze vs bcso i gdzieś tam w tle projekty.

    3. Pucybut Wilka

      Pucybut Wilka

      Nawet wspominałem w którymś poście o centralizacji rozgrywki w santos, oraz tym, że zleci się więcej osób na serwer, bo misteczko nie jest ich klimatem. 

    4. Karpiu

      Karpiu

      Wszystko ma swoje wady i zalety niestety. Granie na wsi jest wymogiem od graczy by może 'podwyższyli' o ile dobrego słowa użyłem swój poziom role play i wyobraźnie, po prostu muszą sobie znaleźć coś do gry i nie ma takich mocno przekopiowanych pomysłów jak bicie duty i "hurr durr dawaj DMik robimy mordooooo, czarnuchu, wiesz o co chodzi, gęęęg". Jednak to fakt zgodzę się z @Pirus, że nawet jak zrobimy pierdolone reformy, odegramy krucjatę, a Trump da na rozwój miasta 1kkkkkk yangów to i tak powiedzą "O KURWA, GRA GĘG/MOB/MAFIE w PALETO GAY, ALE ŁAKI, WEŹ ICH QTENG OD RAZU ZA SZMATY" .
      Co mogę powiedzieć, ogólnie by było lepiej moim zdaniem przenieść się do LS, chociaż bolałoby mnie serduszko, że nie miałbym tak klimat miejsc jak w Sandy (bo na Paleto to już patrzeć nie mogę).

  5. Pirus

    #028 - Summer Update

    wy już w ogóle nie macie zamiaru wrócić do LS czy po prostu czekacie aż tu będzie 200 graczy na peak na wieczór?
  6. Gracie już w LS czy dalej ta wieś?

    1. Pokaż poprzednie komentarze  7 więcej
    2. CFV

      CFV

      tylko że nadal są problemy ze skryptem który przepisują od nowa w ramach optymalizacji, niech dokończą robić jedno i wezmą się za drugie, bo chuj z tego wyjdzie

    3. Tost

      Tost

      to zgłoś to adminom 

    4. Pirus

      Pirus

      Jak was może być 80 w Paleto i być pusto? W takim razie każdy stamtąd jedzie w pizdu i grają gdzieś indziej. Nie wiem, nic nie bedę pisał adminom bo kim ja jestem. Ja po prostu czekam aż to będzie na LS bo nie bardzo widzę gre murzyna gangstera na wsi, a nic innego nie gram.

  7. Gra się już na LS czy dalej ta wieś?

    1. Pokaż poprzednie komentarze  1 więcej
    2. Bubaczu

      Bubaczu

      Paleto to miasteczko. Sandy to wiocha..

    3. PanMumin

      PanMumin

      Brakuje jednego 0 na końcu w liczbie graczy, by zacząć mówić o LS.

    4. Kaktus

      Kaktus

      Powiedziałbym nawet że dwóch 0 by to miasto nie było puste w wielu miejscach.

  8. Pirus

    #012 - Co dalej? Nie poddajemy się!

    Moim zdaniem płaca za jednorazowy kurs na truck'erze powinna być podniesiona z $20 do $30-35.
  9. Pirus

    #010 - Panel gracza i nie tylko!

    Props z tym Panelem Gracza i serwerowym Twitterze na osobnych stronach, czuje się jak u Panów na .com z UPC, a nie jak w tym lesie zwanym PL RP. Oby tak dalej.
  10. Pirus

    Black Company

    Jeżeli jedyne RP jakie grałeś to RP na Armie 3 to jest to wręcz pewne, że nie powinieneś się brać za liderke org na GTA. Pomijając już w ogóle fakt, że aplikacja wygląda źle - po prostu gra na RP w Armie i GTA to jak piłka nożna i piłka ręczna. Na Armie wszyscy grają pod beczke, tam nikt nie kreauje postaci, nie ma pojęcia co to character development, bardziej grają pod takie jakby "taski", robiąc po prostu swoje rzeczy. Czasami gdzieś tam się wkradnie coś ciekawszego co jest bliższe RP na GTA, ale wciąż w większości czasu wygląda to gorzej niż RPG na GTA. Lepiej pograj przy innej org z kolegami za nim coś sam zrobisz.
  11. Pirus

    #009 - Odliczamy!

    Props, że w ogóle podejmujecie dyskusje, a nie co by kto nie napisał - będzie tak jak checie. Pamiętajcie, że różnice tutaj zrobi to w jaki sposób będą wyglądały prace dorywcze. Bo jeżeli zrobicie to w ten sposób, że pracować będzie można na dorywczej tyle czasu ile się będzie chciało i będzie się dało na jakieś pierwsze auto warte około 10k zarobić w 5h takiego grindu, to w tym momencie nie jest tak ważne czy na duty frakcji będzie się wyciągać 1200 czy 1700. Dlatego w poście wyżej zaznaczyłem, że to w jaki sposób rozwiążecie prace dorywcze będzie miało duży wpływ. Jeżeli jednak będziecie chcieli to zamknąc w jakieś ramy czasowe, np. raz na 24h będzie można wyciągnąc przykładowe osiem stów to wtedy musicie obliczyć każdy zarobek łącznie z zasiłkiem tak, by ta "podstawa" była osiągalna w realnym czasie na serwerze RP. No właśnie. Właśnie dlatego, że to jest serwer RP i powinniśmy się skupić na zabawie i grze postaci, a nie na e-hajsie i przedmiotach - podstawa, czyli jakiś tani dom, tanie auto powinna być łatwo osiągalna.
  12. Pirus

    #009 - Odliczamy!

    No po prostu za twardy grind. Typom już po 50h na postaci będzie chujowo wpisać CK jeżeli będą musieli, bo zrobienie nowej postaci będzie się łączyło z dwoma tygodniami giereczki żeby zarobić na Manane. Nie o to chodzi na RP. Z taką gospodarką z biegiem czasu zamieni się to w "RPG z elementami RP", czyli to, co teraz jest wszech obecne na GTA SA. Pisałem to kilka razy na tym forum i napisze jeszcze raz: Nie bierzcie przykładu z PL RP. Jeżeli chcecie zrobić ciekawy, dobry serwer RP to musicie postawić na własne rozwiązania plus brać przykład z zagranicznych kolegów. Możecie mi napisać, że wcale nie bierzecie przykładu z PL RP, ale po prostu to się dzieje. Czytałem wczoraj Gang Rules, to samo. Jeżeli chcecie to mogę wam pomóc z pewnymi rozwiązaniami, które po prostu działają od lat na serwerach .com, sam spędziłem tam sporo czasu. Na ls.com, na owlgaming, na fiverp. Swoją drogą tutaj można zaznaczyć, że fiverp i owlgaming mianują siebie jako serwery "heavy rp" i rzeczywiście tak jest, gra jest na poziomie i regulaminy są długie i szczegółowe, a zasiłku dostajesz co godzinę 400 dolarów. To się nie musi łączyć. Nie wiem skąd się wzięło na PL RP'kach takie przeświadcznie, że: "im łatwiej się zarabia tym bliżej serwerowi RP do serwera RPG". To w ogóle tak nie jest. Ogółem na PL RP jest w kurwe takich przeświadczen, które nie wiem kto zapoczątkował i skąd się wzieły.
  13. Pirus

    #009 - Odliczamy!

    Okej, to chciałbym coś napisać. Abstrachując - jeżeli ktoś będzie pracował w trzech biznesach ($900) lub w biznesie i frakcji ($1200, choć wiemy, że pewnie PDek nie będzie leciał na mechanika po duty na PD) to zarobek na najtańszy samochód osobowy w grze będzie trwał dwa tygodnie, gdzie słowem klucz jest "najtańszy". Jeżeli dołożyć do tego jedne z tańszych gruntów ($10.000) to macie ponad trzy tygodnie gry na podstawę. Podstawę, najtańsze auto i jakąś melinę. To o wiele za dużo. Na serwerze RP podstawa powinna być jak najłatwiej osiągalna z dwóch powodów: 1. ludzie skupią się bardziej na grze postaci niźli na jej grindowaniu, 2. strata taniego auta nie będzie dwoma tygodniami wyjętymi z życia, a co za tym idzie - jakiś możliwy rage, doszukiwanie się tego, czy np. FCJ mogło mieć miejsce. Idąc dalej - Ci co będą chcieli grać biedaka, będą go grali. Ci co będą chcieli grać warstwy od średniej-wysokiej wzwyż - będą musieli przygrindować, co jest dość logiczne, bo życie bogatszych polega w pewnej części na zarabianiu. Na serwerach RPG grind jest ważny, gdzie fajniejszy jest ten, co po 100h na postce ma dużo. Na serwerze RP postać po stu godzinach powinna być znana w pewnych kręgach w grze, mieć ciekawą fabułę i grę, a nie gre otwierania bagażnika do powietrza i drogie auto. Sęk w tym, że aktualne "wiodące" serwery na GTA SA pogubiły się w tym i dlatego u nich gra wygląda jak wygląda. Więc - skoro Manana będzie za 14 tysięcy, to powinna być ona osiągalna w dwa-trzy dni gry, wcale nie wielogodzinnej. Przypominam słowo klucz - jest to chyba najtańsza osobówka. Z drugiej strony nie mam pojęcia jak chcecie rozwiązać sprawę prac dorywczych, bo jeżeli checie zrobić tak, że będzie ona bez żadnych limitów, co oznacza, że jak ktoś ma chęc napieprzać kurierem przez dwanaście godzin to droga wolna i ponadto w przykładowe sześć godzin nolife'nia na dorywczej będzie dało się wyciągnąć 15k, to cały powyższy tekst mija się z celem. Jeżeli jednak mieliście zamiar zrobić na pracach dorywczych jakiś limit, jakieś ramy czasowe przy miernych zarobkach, to moim zdaniem nie tędy droga. Albo podrzućcie dość sporo zarobki na frakcjach i biznesach (nie wiem, np. 1600 frakcja, 700 biznes), albo - co lepsze - ustawcie prace dorywcze właśnie tak, by dogrindowanie hajsu na podstawę było tam całkiem możliwe w realnym czasie. Po prostu pamiętajcie, że RP to gra postaci, nie chce znów z 50h postaci 32h poświęcać na zarobek na zwykłą meliną i najtańsze auta, chce by FCJ istniało i żeby napad na 1k na cywilu nie trwał 20 minut z dwoma suppkami.
  14. Pirus

    #009 - Odliczamy!

    A podajcie cene jakiegoś zwykłego auta typu manana i cene jakiegoś zwykłego domku na SC na przykład.
  15. Pirus

    #009 - Odliczamy!

    A coś wiadomo o pracach dorywczych i o ich działaniu?
×

Powiadomienie o plikach cookie

Zapoznaj się z naszą polityką prywatności, tutaj: Polityka prywatności