Skocz do zawartości

Kubas

Administrator
  • Zawartość

    123
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta


vPoints

2550

Reputacja

168 Dobra

3 obserwujących

O Kubas

  • Tytuł
    Lead Developer
  • Urodziny 04/05/1997

Ostatnie wizyty

1033 wyświetleń profilu
  1. Cześć! Potrzebujemy Waszej pomocy. Nowa wersja skryptu LSVRP oznaczona numerem 3.0 ma sporo gotowych już rzeczy. Aby zapewnić ciągłość tworzenia, a także zmniejszyć czas potrzebny na przygotowanie skryptu potrzebujemy Was - użytkowników - w charakterze beta testerów. Praca ta polegać będzie na testowaniu systemów przygotowanych na serwerze. Przede wszystkim będziemy mocno skupiać się na próbie zbugowania czegokolwiek - im więcej błędów znajdziemy teraz, tym mniej będą nas one męczyć w trakcie normalnej rozgrywki. Beta testy będą posiadały charakter zamknięty. Oznacza to, że wstęp na serwer będą miały osoby wybrane przez nas. Każdy może zostać beta testerem - aby to zrobić, należy wysłać prywatną wiadomość na forum do mnie, tytułując ją według wzoru: [BT] Nick OOC. Wzór zgłoszenia znajduje się poniżej. Liczymy na Waszą pomoc! Pozdrawiamy, ekipa LSVRP. Wzór zgłoszenia na beta testera: [b]Imię:[/b] [b]Wiek:[/b] [b]Nick Discord (razem z numerkami po #):[/b] [b]Kilka słów od siebie (dlaczego chcesz pomóc, co możesz zagwarantować itp.):[/b]
  2. Kubas

    Komenda /przeszukaj

    Akceptuję.
  3. Kubas

    #028 - Summer Update

    Cześć! Zdajemy sobie sprawę, że na TEN konkretny temat czekaliście dość długo, zapewne zastanawiając się – dlaczego nic się nie pojawia? A to dlatego, że przygotowaliśmy dla Was coś specjalnego. Wiemy, że jesteście spragnieni informacji, więc nie przedłużamy i przechodzimy do konkretów. Co prawda temat ten już dawno odszedł do lamusa, warto jednak jeszcze raz go poruszyć. Swego czasu każdy doświadczał kolosalnych opóźnień, które uniemożliwiały prowadzenie płynnej rozgrywki. Po kilku dniach ciągłej pracy i przeczesywania skryptu celem znalezienia problemu w końcu udało się trafić na "felerny" skrawek kodu. Błąd został poprawiony, zmiana została wprowadzona w życie, a lagi przestały nam wszystkim dokuczać. Większość zasług w tym temacie należy kierować w stronę @Grzes, naszego developera, który zasugerował prawdopodobny błąd i rozpoczął prace nad jego usunięciem. Z pewnością wiele osób zauważyło na Discordzie statusy „LSVRP 3.0” u skrypterów. Rozwiewamy zatem wszelkie wątpliwości - tak, przygotowujemy nową wersję skryptu LSVRP oznaczoną jako 3.0. Skrypt gry jest przepisywany zupełnie od nowa tak, aby zoptymalizować go w jak największym stopniu oraz kompletnie przebudować, co uprości prace developerom. Przygotowujemy skrypt gry również w taki sposób, abyście Wy mogli wygodnie korzystać z jego dobrodziejstw. Początek operacji miał miejsce już jakiś czas temu, aktualny postęp prac szacuje się na około 80%. Wraz z przepisywaniem kodu dodajemy również nowinki, które bardzo chcielibyście ujrzeć. Wszystko co zobaczycie w dzisiejszym newsie ukaże się właśnie w skrypcie oznaczonym wersją 3.0. Prezentację rozpoczniemy od nowej szaty graficznej. Zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważna jest oprawa wizualna, dlatego przygotowujemy dla Was zupełnie nowy interfejs, który będzie bardziej przejrzysty oraz komfortowy w użytkowaniu. Zmiany będą dotyczyć każdego możliwego aspektu, zmieni się więc wszystko, włącznie z dashboardem. Okna interfejsu nadal będzie można przesuwać dowolnie po ekranie, dzięki czemu gracz uniknie zasłonięcia ważnej dla niego części ekranu. Organizacje przestępcze to jeden z najważniejszych filarów rozgrywki na serwerach typu Role Play. Jest tutaj duże pole do popisu. Ta część gry przykuwa uwagę wielu graczy i nadaje również klimatu całemu uniwersum. Chcemy więc wykorzystać ten potencjał, pierwsza część aktualizacji poświęconej tej części rozgrywki dotyczy systemu cornerów. Asortyment półświatka przestępczego został powiększony o kilka rodzajów narkotyków. Dzięki rozszerzeniu rozgrywki o nowe miejsce, czyli Sandy Shores - zwiększyła się również liczba miejsc, w których takimi substancjami można handlować. Obecna lista cornerów przedstawia się następująco: Paleto Bay: 11 cornerów Sandy Shores: 13 cornerów Grapeseed: 2 cornery O ile narkotykami ciężkimi handlować mogą tylko organizacje przestępcze, o tyle zastanawiamy się, czy nie udostępnić możliwości handlu marihuaną wszystkim graczom. Co myślicie na ten temat, jak to według Was powinno wyglądać? Koniecznie dajcie znać w komentarzu pod tym postem, weźmiemy każdą opinię pod uwagę. Tak, mówiliśmy przed chwilą głównie o narkotykach, ale nadszedł czas, aby przedstawić Wam poszczególne typy oraz ich działanie. Zapraszamy do dłuższej lektury: System siły, czyli coś, czego bardzo Wam brakowało. System ten będzie się opierał na prostym założeniu - postać chodzi na siłownię = zyskuje jednostki siły, zaś gdy postać zaprzestanie chodzenia na siłownię = traci zyskane jednostki. Trening można wykonać raz na 12 godzin. Po ukończonym treningu postać zyskuje 5J siły oraz traci 50 punktów życia. Osiągnięcie odpowiedniego progu ustawi graczowi status nad głową oraz zwiększy maksymalną ilość punktów życia. Każda postać traci dziennie 1J siły. Progi: Brak (1000J) Wysportowany (1500J) +5 maksymalnego HP Wyrzeźbiony (2250J) +10 maksymalnego HP Umięśniony (3250J) +15 maksymalnego HP Atletyczny (4750J) +20 maksymalnego HP Kulturysta (6500J) +25 maksymalnego HP Działanie narkotyków zażytych przed siłownią: Kokaina - zysk +3J więcej za trening. Amfetamina - zysk +1J więcej za trening, czas oczekiwania na kolejny trening skrócony o 50%. Metamfetamina - czas oczekiwania na kolejny trening skrócony o 75%. No dobrze, ale czas przejść do kolejnej kwestii. Wiele osób uważa, że rozbudowa rozgrywki o kolejne miejsce, jakim jest Sandy Shores było dobrym pomysłem, ale warto byłoby poświęcić trochę pracy również podstawowemu miejscu gry - Paleto Bay. Idąc z duchem czasu oraz za Waszymi opiniami planujemy rozwój Paleto, niebawem powstanie tam zupełnie nowe osiedle, w którym każdy gracz będzie mógł nabyć "własne M4". Więcej informacji przedstawimy wkrótce. Uwaga, uwaga - werble... tuning! Tak, w końcu się doczekaliście. W zasadzie musicie jeszcze chwilkę poczekać, ponieważ tak jak pisaliśmy, chcemy dopiąć wszystko na ostatni guzik. Jednak to jest prawda - tuning pojawi się w najbliższej dużej aktualizacji! Tuning podzielimy na dwie kategorie - wizualny oraz mechaniczny. Ten pierwszy będzie dostępny w okrojonej wersji dla zwykłych warsztatów samochodowych. Pełnię możliwości za to będą miały profesjonalne studia tuningowe. Co więcej, posiadacze określonych pojazdów mogą już teraz skorzystać i zmodyfikować je na samochody w wersji custom. Przykład? Primo z hydrauliką - jest to od dzisiaj możliwe! No dobrze, pisaliśmy już o organizacjach przestępczych, czyli o ciemnej stronie mocy. Czas na jej przeciwieństwo - jasna strona mocy również zostanie wyposażona w nowości i ciekawe rozwiązania. W ich ręce zostaną oddane nowe obiekty, jak na przykład blokady, czy pachołki. Dzięki temu działania operacyjne będą mogły być prowadzone w bezpieczniejszych warunkach, dodatkowo tego typu obiekty z pewnością dodadzą pewnego rodzaju klimatu. Dodatkowo frakcja ta dostanie do dyspozycji skryptowy dashcam w każdym z radiowozów. Z pewnością będzie to duże udogodnienie dla naszych stróżów prawa! Prace dorywcze są ważnym aspektem rozgrywki na serwerach Role Play. Jak sama nazwa wskazuje pozwalają graczowi pracować dorywczo, aby zarobić kilka dolarów więcej na wymarzony cel, na przykład dom lub samochód. Do Waszej dyspozycji oddamy pracę kuriera, która będzie działać na tej samej zasadzie jak dotychczas, a więc będzie to bardzo prosta "robota". Dodatkowo na Wasze ręce składamy kolejną pracę dorywczą - rybaka. Jak się domyślacie będzie miał on za zadanie łowić ryby, a następnie sprzedawać je do lokalnego sklepu. Zostanie wyznaczone specjalne miejsce nad jeziorem obok Grapeseed / Sandy Shores. Wielu z Was pytało o tatuaże i możliwość ich wprowadzenia. Jeśli tak, to kiedy? Spieszymy poinformować, że tatuaże są możliwe do realizacji, więcej - są już gotowe. Kiedy? Pewnie znacie odpowiedź, jeśli nie, powtórzymy - w najbliższej dużej aktualizacji, o której właśnie w tym momencie piszemy. Obecnie dostępnych jest ponad 400 tatuaży męskich oraz tyle samo dla płci pięknej. Każdy z nich jest w pełni "kompatybilny" i dopasowany do ciała postaci. Ceny będą dostosowane do realiów serwerowych. Przygotowujemy również pomniejsze dodatki, nie wszystkie zostaną tutaj wypisane, ale możemy dać Wam jakiś przedsmak. Wprowadzimy kamizelki kuloodporne, które z pewnością znajdą swoje zastosowanie na serwerze. Kolejnym przykładem może być również możliwość kucania - tak, takich rzeczy również Wam brakowało. Również administracja nie została pominięta i dostali oni potężny panel webowy do zarządzania wszystkim, co dotyczy serwera i gry na nim - edycji postaci, grup, dodawania nowych zamówień, czy także nadawania kar, a wszystko to połączone jest z serwerem i zmiany widoczne będą w czasie rzeczywistym. Super, nie? Jest jeszcze jedna kwestia, którą chcielibyśmy poruszyć. Pamiętacie na pewno o tym, że Rage trapił bug, dotyczący nieskończonej ilości amunicji. Obeszliśmy błąd RAGE, dzięki czemu w wersji skryptu LSVRP 3.0 amunicja działa poprawnie dla kazej broni. Nie będzie możliwe dłuższe wykorzystywanie niedoskonałości klienta gry w celu osiągnięcia własnych korzyści. Poprawnie zapisująca się amunicja posiadać będzie dodatkowe dwa atuty. Niższe ceny broni oraz - tak, zgadza się - większe możliwości dla organizacji przestępczych. Amunicja nie bierze się przecież znikąd i ktoś ją musi dostarczyć, a potem sprzedać, prawda? Serwer nawiedza także plaga nieoczekiwanych restartów. Te nie będą nam przeszkadzać w nowej wersji skryptu! W tym newsie nie zostały zgromadzone wszystkie zmiany, jakie zostały przygotowane, a jest ich całkiem sporo. Oczekujcie więcej informacji w kolejnych newsach! Każdy zadaje sobie zapewne pytanie - kiedy? Wkrótce, gdy wszystko będzie gotowe i możliwe do gry. Miejmy na uwadze jednak, iż są wakacje i ludzie wyjeżdżają aby odpocząć - administracji też to dotyczy! Stay tuned! Ekipa LSVRP.pl
  4. Kubas

    [GRA/TakumiNobuyuki] Mardo

    Akceptuję, zdejmujemy.
  5. Kubas

    [Gra/NickIC]

    Za to słownictwo i brak dostosowania apelacji do wzoru powinienem zamknąć tę apelację i od razu odrzucić, trochę szacunku. Akceptuje, unblock.
  6. Kubas

    Zawiesza gre po wejściu na serwer

    Jest to spowodowane prawdopodobnie nie wyrabianiem GTA V z ładowaniem bytów i natychmiastowym zapełnianiem bufora ładowania przez rage'a. Spróbujemy zoptymalizować skrypt pod tym kątem, lecz nie jest to niestety w pełni zależne od nas.
  7. Kubas

    [GRA/Axonis] Sofia

    Po dyskusji postanowiliśmy akceptować apelację pod pewnymi warunkami: Apelująca otrzymuje "klątwę", czyli bardzo ostatnią szansę na okres 3 miesięcy. Jeżeli w przeciągu 3 miesięcy ktokolwiek z administracji przyuważy cokolwiek złego - apelująca otrzyma banicję na pół roku (do roku w uzasadnionych przypadkach) bez możliwości apelacji.
  8. Kubas

    Informacja o nawiązywaniu połączenia

    Dodana została stosowna informacja, będzie w nabliższym update skryptu!
  9. Dzięki za feedback, we'll do it!
  10. Kubas

    Crashe po wejściu do gry

    Poznajemy na razie dopiero możliwości platformy, możliwe że jest to błąd ładowania tylu modeli (graczy i obiektów) na raz. Przeanalizujemy ładowanie obiektów i spróbujemy ten system przepisać.
  11. Kubas

    Mouruder - Jak Mahony

    Ah, no tak, ja też własnie nick kojarzyłem, a też zdarzyło mi się grać u ery w PD na c-rp!
  12. Kubas

    Dayz Standalone

    Miałem okazję grać najpierw na Exile na Armie, później w Standalone. Polecam jednak raczej Armę, ma swój klimat, nie jest bardzo skomplikowana, no a jeśli masz dodatkowo dobry serwer i kumpla do gry - godziny gry zapewnione
  13. Kubas

    Propozycje: telefon, pojazdy, grupy.

    1. Akceptuję. 2. Akceptuję. 3. Nie na GTMP. 4. Akceptuję.
  14. Kubas

    Czas.

    Akceptuję.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Zapoznaj się z naszą polityką prywatności, tutaj: Polityka prywatności