Skocz do zawartości

KoruS

Użytkownik
  • Zawartość

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta


vPoints

720

Reputacja

13 Normalna

O KoruS

  • Urodziny 31.03.2001

Ostatnie wizyty

385 wyświetleń profilu
  1. KoruS

    Palestra

    Palestera Tutaj znajdą państwo spis wszystkich członków palestry hrabstwa Blaine Imię oraz nazwisko: Sandra Mancini Kontakt: e-mail: sanmancini@doj.us tel. 277892
  2. Zarzuty na wniosek oskarżyciela zostają wycofane.
  3. KoruS

    Kodeks karny

    Sąd obradujący 2018-05-20 postanowił uchwalić nowe prawa dotyczące wymuszeń, przywłaszczeń, kradzieży, przestępstw na tle seksualnym.
  4. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  5. KoruS

    Wzór pozwy cywilnego

    Pozwy składamy w dziale: "Biuro podawcze" Wzór tematu: Wzór tematu Przykładowy pozew
  6. KoruS

    Wzór pozwu karnego

    Pozwy składamy w dziale: "Biuro podawcze" Wzór tematu: Wzór tematu Przykładowy pozew
  7. Cześć. Jako lider organizacji publicznej County Court of Blaine mam zaszczyt otworzyć pierwszą rekrutację w jej historii. Na początku chciałbym także wspomnieć, że na każde stanowisko może kandydować ktokolwiek, ponieważ rozprawy sądowe, śledztwa prokuratury to zapewne nie będą częste zjawiska, więc nie wymagam aby postać była postacią główną bądź pracowała tylko u nas. Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko: Sędzia (MIEJSCA: 2/3) Prokurator (MIEJSCA: 1/2) Adwokat (MIEJSCA: 2/3) Rzecznik prasowy (MIEJSCA: 1/2) Wymagania IC: Mieć ukończone 21 lat. Być osobą niekaraną oraz posiadać nieposzlakowaną opinię. Posiadanie obywatelstwa USA. Posiadanie odpowiedniego wykształcenia. Brak jakichkolwiek kontaktów z organizacjami przestępczymi. Wymagania OOC: Posiadanie komunikatora Discord Żadna z postaci osoby aplikującej nie może należeć do BCSO, BCFD oraz organizacji przestępczych (nie dotyczy adwokatów). Jeżeli jesteś osobą, która nie ma zielonego pojęcia o wymiarze sprawiedliwości, nie martw się, twoje podanie takżę może zostać zaakceptowane. Z każdą osobą porozmawiam i na podstawie informacji od niej będę starał się pomóc zrozumieć jej cały system sądowniczy. Chodzi mi tutaj głównie o to jak działa sąd w USA, jak wygląda tam prowadzenie postępowań oraz jak zachowywać się na sali sądowej czy jak poprawnie powinna w uproszczeniu wyglądać funkcja przez was sprawowana., więc nie ma się o co martwić. Poniżej, zamieszczam także, krótkie opisy każdego odłamu sądu. Sądownictwo - jeden z odłamów County Court of Blaine. Jego zadaniem jest zapoznanie się ze sprawami, a następnie ogłoszenie werdyktów zgodnych z kodeksem karnym na podstawie dostarczonych materiałów dowodowym oraz zeznań świadków zdarzenia. W sądownictwie funkcjonuje podział na sędziów przysięgłych oraz sędziów prowadzących. Zadaniem sędziów przysięgłych jest zapoznawanie się ze sprawą na sali sądowej, a następnie w oddzielnym pomieszczeniu, ustalanie werdyktu na podstawie zeznań oraz dowodów. Sędzią przysięgłym może zostać każdy obywatel stanów zjednoczonych pod warunkiem ukończenia 21 roku życia oraz nie może to być osoba karana lub nie może należeć do jakiejkolwiek organizacji przestępczej. Natomiast sędzia prowadzący jest osobą, która pilnuje porządku podczas rozprawy sądowej, lecz do jego zadań należy także bycie prezesem sędziów przysięgłych oraz ustalanie werdyktu wraz z nimi.. Prokuratura - jeden z odłamów County Court of Blaine. Jej zadaniem jest zapoznawanie się z materiałem dowodowym dostarczanym przez np. policję, a następnie, zgodnie z prawem oraz po ustaleniu czy materiał dowodowy jest wystarczający jest, wystąpienie do sądu o rozpoczęcie procesu kryminalnego/cywilnego. Zadaniem ich jest także występowanie przed sądem w funkcji oskarżycieli chcących sprawiedliwości. Adwokatura - jeden z odłamów County Court of Blaine. Występuje adwokatura urzędnicza oraz prywatna, jednak ich zadania są identyczne. ich zadaniem jest obrona oraz przedstawianie interesu swojego klienta przed sądem. Osoby zainteresowane pracą w sądzie proszę o przesłanie CV swojej postaci w formie prywatnej wiadomości, w tytule wpisując [CCOB][STANOWISKO] Imię oraz nazwisko postaci. Nie podaję żadnego wzoru, ponieważ liczę na waszą kreatywność :). --------------------------------------- Mam także zaszczyt otworzyć nabór na sędziów przysięgłych. Wymagania są identyczne jak do pozostałych ról. Waszym zadaniem będzie przybywanie na rozprawy sądowe, a następnie ustalanie winny/niewinny wobec oskarżonego. Oczywiście za każdą rozprawę, na której się pojawicie dostaniecie odpowiednią zapłatę. Osoby zainteresowane niech wyślą do mnie prywatną wiadomość w temacie wpisując [CCOB][SP]Imię oraz nazwisko postaci. To jak będzie wyglądać treść wiadomości zależy w pełni od was i waszej kreatywności :).
  8. KoruS

    Kodeks karny

    San Andreas Penal Code ((OOC: Kary podane poniżej w latach są w rzeczywistości liczone w dniach, a kary dni w godzinach: NP: 1 rok pozbawienia wolności - 8 godzin OOC, 1 dzień pozbawienia wolności - 0.5 godziny)) Artykuł 1. Wykroczenia. §1. Podmiot, przejawiający w jakikolwiek sposób agresję do osoby trzeciej, może zostać ukarany mandatem w wysokości od $300 do $2.500. §2. Podmiot, który niszczy, dewastuję prywatne mienie, może zostać ukarany mandatem w wysokości od $700 do $3.000 w zależności od zniszczeń oraz jest zobowiązany do odkupienia zniszczonego mienia, ewentualnie do jego naprawienia oraz pokrycia kosztów naprawy. §3. Podmiot, który dopuścił się dewastacji mienia stanu, może zostać ukarany grzywną w wysokości od $800 do $3.500 lub karą więzienia do lat 3 w zależności od zniszczeń oraz jest zobowiązany do odkupienia zniszczonego mienia, ewentualnie do jego naprawienia oraz pokrycia kosztów naprawy. §4. Podmiot, który utrudnia pracę funkcjonariuszowi publicznemu może zostać zatrzymany w areszcie do dni 5 oraz może zostać na niego nałożony mandat karny w wysokości od $1.500 do $4.000. §8. Podmiot, który odmawia wykonania poleceń funkcjonariusza bądź ignoruje je może zostać zatrzymany w areszcie od 2 do 5 dni oraz może zostać nałożony na niego mandat karny w wysokości od $1.500 do $6.000. §6. Podmiot, który odmawia przedstawienia swojej tożsamości, ukazania swojego dowodu tożsamości lub też go nie posiada, może zostać zatrzymany do czasu ustalenia tożsamości. §7. Podmiot, przejawiający w jakikolwiek sposób agresję do funkcjonariusza publicznego na służbie, może zostać ukarana mandatem w wysokości od $2.000 do $7.000 lub zostać umieszczonym w areszcie od 3 do 8 dni. §8. Podmiot, który obnaża się w miejscu publicznym zostaje ukarany grzywną w wysokości do $2.500. §9. Podmiot, który zakłóca porządek publiczny zostaje ukarany mandatem w wysokości od $800 do $2.000 lub może zostać pozbawiony wolności do 1 roku. Artykuł 2. Przestępstwa przeciwko zdrowiu i życiu. §1. Podmiot, który dopuszcza się próby zabójstwa podlega karze więzienia od 5 do 15 lat. §2. Podmiot, który popełnił nieumyślne zabójstwo podlega karze więzienia od 10 do 20 lat. §3. Podmiot, który dopuszcza się umyślnego zabójstwa podlega karze więzienia od 15 do 20 lat lub dożywotniego pozbawienia wolności. W przypadku wielokrotnych zabójstw dopuszcza się karę śmierci. §4. Podmiot który pomógł w usiłowaniu zabójstwa podlega karze więzienia do lat 15. §5. Podmiot, który dopuszcza się umyślnego zabójstwa ze szczególnym okrucieństwem podlega karze więzienia lat 20 lub dożywotniego pozbawienia wolności, a w szczególnych wypadkach dopuszcza się karę śmierci. §6. Podmiot, który dopuszcza się zabójstwa funkcjonariusza publicznego podlega karze 20 lat pozbawienia wolności lub dożywotniego pozbawienia wolności, w szczególnych przypadkach dopuszcza się karę śmierci. §7. Kto dopuszcza się spowodowania ciężkiego uszczerbku dla zdrowia na drugiej osobie: pozbawienia wzroku, słuchu, mowy, zdolności do prokreacji, lub powoduje ciężkie kalectwo, chorobę nieuleczalną lub długotrwałą, czy realnie zagrażającą życiu, zdrowiu psychicznemu, bądź fizycznemu, czy też powodującą niezdolności do wykonywania zawodu, albo trwałe, istotne oszpecenie lub zniekształcenie ciała podlega karze do lat 20 oraz karze grzywny do $100.000 i zobowiązuje się do pokrycia kosztów leczenia. §8. Kto dopuszcza się naruszenia nietykalności cielesnej w sposób nie określony w §7 podlega karze do lat 25 oraz karze grzywny do $75.000 i zobowiązuje się do pokrycia kosztów leczenia. §9. Osobnik, który dopuścił się napaści na drugą osobę, w którym naraża jej życie lub zdrowie podlega karze więzienia od 2 do 8 lat. §10. Podmiot, który biorąc udział w bójce, używa broni palnej, pałki lub innego przedmiotu stwarzającego realne zagrożenia dla życia i zdrowia podlega karze od 5 do 15 lat. §11. Podmiot dopuszczający się ataku przy użyciu broni palnej na funkcjonariusza publicznego na służbie zostaje zatrzymany na okres pozbawienia wolności od 10 do lat 20. §12. Kto człowiekowi znajdującemu się w położeniu niebezpieczeństwa utraty życia albo ciężkiego uszczerbku zdrowia nie udzieli pomocy, mogąc jej udzielić bez narażenia siebie lub innej osoby na niebezpieczeństwo utraty życia albo ciężkiego zdrowiu, podlega karze pozbawienia wolności do lat 5. Artykuł 3. Zbrodnie przeciwko porządkowi i moralności. §1. Osoba, która dopuszcza się preparowania lub wytwarzania dowodów mając na celu postawienie drugiej osoby w czyn którego nie popełniła, oraz dopuszcza się składania fałszywych zeznań podlega karze do 10 lat pozbawienia wolności i karze grzywny do $10.000. §2. Podmiot, który dopuszcza się wręczania, zachęcania do przyjmowania, bądź odbierania łapówek podlega karze od roku lat 5 pozbawienia wolności. W przypadku przyjmowania łapówki, podmiot może być dyscyplinarnie zwolniony z pracy. §3. Kto przemocą, groźbą lub podstępem doprowadza inną osobę do obcowania płciowego lub innej czynności seksualnej podlega karze od 3 do lat 10 pozbawienia wolności oraz karze grzywny do $10.000 i zobowiązuje się do pokrycia kosztów leczenia. §4. Kto przemocą, groźbą lub podstępem doprowadza inną osobę do uprawiania prostytucji podlega karze od roku do 7 lat pozbawienia wolności i oraz karze grzywny do $10.000 i zobowiązuje się do pokrycia kosztów leczenia. §5. Kto bezprawnie pozbawia człowieka wolności lub ogranicza ją obojętnie w jaki sposób podlega karze od 3 do lat 10 i oraz karze grzywny do $5.000 i zobowiązuje się do pokrycia kosztów leczenia. §6. Osoba, która dopuściła się kradzieży/włamania podlega karze do 5 lat pozbawienia wolności oraz ma obowiązek zrekompensować straty. §7. Kto próbuje okraść osobę podlega karze od roku do 3 lat pozbawienia wolności. §8. Osoba, która dopuściła się zabrania cudzego pojazdu w celu krótkotrwałego, czy długotrwałego użytkowania bez jej wiedzy jak i zgody podlega karze od roku do 4 lat pozbawienia wolności. §9. Sprawca, oraz współsprawca, który jest odpowiedzialny za zamach przy użyciu materiałów wybuchowych, podlega karze od 4 do lat 10 pozbawienia wolności. §10. Podmiot, dopuszczający się podszywania, utożsamiania i przedstawiania się jako urzędnik państwowy lub członek organu porządkowego, gdy w świetle prawa nim nie jest, podlega karze pozbawienia wolności do lat 6. §11. Świadome jak i lekkomyślne podpalenie nieruchomości lub mienia zagrożone jest karą do 8 lat pozbawienia wolności. Podmiot popełniający ten czyn zobowiązany jest pokryć koszt renowacji i odpowiada karnie za spowodowanie zagrożenia życia, jeżeli takie wystąpiło. Może zostać także ukarany grzywną do $25.000. §12. Podmiot oraz współsprawca, który dopuszcza się ukrywania osoby podejrzanej, poszukiwanej, zbiega zagrożony jest karą pozbawienia wolności od 2.5 do lat 5 pozbawienia wolności. §13. Podmiot, który dopuścił się porwania drugiej osoby, przetrzymania zakładników podlega karze pozbawienia wolności od 5 do 15 lat oraz karze grzywny do $10.000 na każdą więzioną osobę. §14. Podmiot, który publicznie znieważa inną osobę z powodu przynależności rasowej czy religijnej i/lub publicznie nawołuje do nienawiści z powodu różnic rasowych czy religijnych, podlega karze pozbawienia wolności do 5 lat. §15. Podmiot, który dopuszcza się fałszowania papierów wartościowych oraz wszelakich dokumentów wydawanych w organizacjach rządowych, publicznych podlega karze od 2 do 5 lat pozbawienia wolności. Ponad to, osoba taka nie będzie miała możliwości zatrudnienia się w organach porządkowych oraz instytucjach rządowych. §16. Podmiotowi podejmującemu ucieczkę przed stanowym bądź federalnym organem ścigania grozi kara pozbawienia wolności do lat 15. §17. Podmiotowi, który dopuszcza się napadu na bank grozi kara pozbawienia wolności od 6 do 12 lat. §18. Podmiot, który dopuszcza się przetrzymania pieniędzy z nielegalnego źródła (np. napad na bank, sklep) podlega karze od 2 do 6 lat pozbawienia wolności oraz zobowiązuje do zwrotu wszystkich skradzionych pieniędzy. §19. Podmiot, który dopuszcza się prowokacji funkcjonariuszy publicznych podlega karze do 6 lat pozbawienia wolności. Artykuł 4. Wymuszenia, przywłaszczenia, kradzieże, przestępstwa na tle seksualnym §1. Kto dopuszcza się przemocy fizycznej bądź psychicznej na osobie prywatnej, publicznej lub organie władzy podlega karze pozbawienia wolności od 3 do 6 lat. §2. Kto bierze czynny udział w wymuszeniu bądź pomaga w przygotowania podlega karze od 1 do 3 lat pozbawienia wolności, w sprawach wagi mniejszej od 2 do 5 lat pozbawienia wolności. §3. Kto dokonuje lub próbuje dokonać wymuszenia w postaci tzw. haraczu podlega karze od 1 do 4 lat pozbawienia wolności. §4. Kto dopuszcza się kradzieży dóbr materialnych: nie przekraczającej kwoty $5000 podlega karze pozbawienia wolności do lat 3. przekraczającej kwotę $5000 podlega karze od 2 do 5 lat pozbawienia wolności. Sprawca zobowiązany jest do zwrócenia kwoty równej wartości skradzionych dóbr materialnych, bądź zwrócenia ów dóbr. §5. Kto dopuszcza się przywłaszczenia dóbr materialnych poprzez wymuszenie bądź zastraszenie podlega karze do 4 lat pozbawienia wolności. §6. Kto dopuszcza się włamania do budynku rządowego / federalnego podlega karze do 10 lat pozbawienia wolności. §7. Kto dopuszcza się włamania do budynku prywatnego podlega karze do 5 lat pozbawienia wolności. §8. Kto dopuszcza się wtargnięcia na teren prywatny bez zezwolenia jego właściciela podlega karze grzywny do $3000. §9. Kto przemocą, groźbą lub podstępem doprowadza osobę trzecią do odbycia stosunku płciowego wbrew jej woli bądź prostytucji podlega karze od 2 do 6 lat pozbawienia wolności. §10. Kto dopuszcza się próby udanej lub nieudanej odbycia stosunku z osobą nieletnią podlega karze do 6 lat pozbawienia wolności. §11. Kto zmusza osobę nieletnią do odbycia stosunku podlega karze do 10 lat pozbawienia wolności. §12. Kto dopuszcza się molestowania osoby drugiej podlega karze do 5 lat pozbawienia wolności. §13. Kto dopuszcza się molestowania osoby nieletniej podlega karze do 7 lat pozbawienia wolności. Artykuł 5. Przestępstwa związane z posiadaniem broni palnej. §1. Podmiot, który dopuszcza się sprzedaży, udostępnienia bądź użyczenia broni palnej bez koncesji podlega karze od roku do 3 lat pozbawienia wolności. §2. Podmiot posiadający broń krótką bez odpowiedniego zezwolenia ze strony Blaine County Sheriff's Office podlega karze od roku do 5 lat pozbawienia wolności (paragraf nie dotyczy pracowników departamentu policji w trakcie służby). §3. Podmiot posiadający broń automatyczną lub tak zwaną broń "długą" bez odpowiedniego zezwolenia ze strony Blaine County Sheriff's Office podlega karze od 4 do 8 lat pozbawienia wolności. §4. Podmiot posiadający dodatki, magazynki lub inne akcesoria do broni opisanej w artykule 4, ustępie 3 podlega karze pół roku pozbawienia wolności za każdy przedmiot. Artykuł 6. Grupy przestępcze, terroryzm. §1. Utrzymywanie kontaktów z członkami organizacji terrorystycznych lub przestępczych zagrożone jest karą pozbawienia wolności w wysokości od 1 do 5 lat. §2. Podmiot należący do zorganizowanej grupy przestępczej podlega karze pozbawienia wolności od 4 do 15 lat. §3. Podmiot, który prowadzi grupę przestępczą odpowiada za większość wykroczeń popełnionych przez nią i zostaje zatrzymany na okres pozbawienia wolności od 10 do 35 lat lub dożywotnio. §4. Podmiot, który doprowadzi się do próby, lub samego wymuszenia tzw. haraczu, podlega karze pozbawienia wolności od 1 do 10 lat. §5. Podmiotowi, który terroryzuje lub prześladuje daną działalność lub osobę fizyczną w sposób niezgodny z prawem, grozi kara od 5 do 15 lat pozbawienia wolności. Artykuł 7. Przedmioty nielegalne oraz narkotyki. §1. Podmiot posiadający jakikolwiek sprzęt policyjny (pomijając przedmioty, które nie są w żaden sposób opisane) podlega karze pozbawienia wolności do lat 5. §2. Podmiot, który dopuszcza się produkcji narkotyków podlega karze od 3 do 10 lat pozbawienia wolności. §3. Podmiot, który dopuszcza się dystrybucji narkotyków tj.: handlu, oddania lub udostępnienia podlega karze pozbawienia wolności od roku do lat 5. §4. Podmiot, który jest pod wpływem narkotyków poza terenem prywatnym podlega karze do 2.5 roku pozbawienia wolności. Artykuł 8. Obrona konieczna. §1. Podmiot, który jest zagrożony utratą życia lub mienia ma pełne prawo do obrony koniecznej - odparcia czynu napastnika wykonywanego na drugiej osobie, nawet z użyciem broni palnej, jeżeli napadnięty posiada odpowiednie licencje. §2. Podmiot ma prawo i obowiązek bronić niewinną osobę przed napastnikiem/ami bez względu na jej płeć, wiek, pochodzenie, wyznanie etc. Osoba, którą nie wywiązała się z tego obowiązku podlega karze do lat 3 pozbawienia wolności. Artykuł 9. Rodzaje sankcji i środki karne. §1. Prawo stanu San Andreas zakłada następujące kary: grzywny prace społeczne ograniczenia wolności poprzez karę w zawieszeniu pozbawienia wolności poprzez karę więzienia oraz aresztu dożywotniego pozbawienia wolności kary śmierci po przez: zastrzyk z trucizną komorę gazową §2. Osobnik, który dokonał kilku wykroczeń, przestępstw, a miały one miejsce w krótkim odstępie czasu kary mogą zostać zsumowane. §3. Wartość uszkodzonego, bądź zniszczonego przedmiotu podlega zwrotowi kosztów naprawy/kupna przez sprawcę. §4. W przypadku ucieczki z aresztu lub więzienia, do ewentualnego wyroku zostaje doliczony okres 5 lat pozbawienia wolności. §5. Osobom ułatwiającym, lub pomagającym w ucieczce osobnikowi, grożą 3 lata pozbawienia wolności. §6. Osoba skazana na karę śmierci sama wybiera sposób jej wykonania. Artykuł 10. Prawa podejrzanego. §1. Podejrzanemu przysługuje prawo do: składania i odmowy składania wyjaśnień, korzystania z pomocy obrońcy, opieki medycznej, skorzystania z telefonu. §2. Podejrzany jest zobowiązany poddać się: oględzinom zewnętrznym ciała oraz innym badaniom niepołączonym z naruszeniem integralności ciała, w szczególności wolno od podejrzanego pobrać odciski, fotografować go oraz okazać w celach rozpoznawczych innym osobom, niezbędnym dla postępowania badaniom psychologicznym i psychiatrycznym oraz badaniom połączonym z dokonaniem zabiegów na jego ciele, z wyjątkiem chirurgicznych, pod warunkiem, że dokonywane są przez uprawnionego do tego pracownika służby zdrowia z zachowaniem wskazań wiedzy lekarskiej i nie zagrażają zdrowiu podejrzanego; w szczególności podejrzany jest obowiązany przy zachowaniu tych warunków - poddać się pobraniu krwi lub wydzielin organizmu, ((Credits: @Katsuru - autor, @Kokoniskoo - Paleto Bay Sheriff's Office, dostosowanie, @KoruS - County Court of Baline, dostosowanie ))
  9. 1. Grałem tak krótko z uwagi na mój komputer, który jednak no... trochę nie poradził sobie z grą na RAGE, z uwagi na słaby procesor, ale nie dawno zakupiłem nowy, więc zacznę grać 2. Taka prawda, przynajmniej z takiego wyszedłem założenia, ponieważ Wiesiu do mnie napisał czy chciałbym poprowadzić tą frakcje z uwagi na to iż stworzyłem projekt IC, który miał wprowadzać sąd. 3. Kary IC będą oczywiście w latach, lecz po przełożeniu je na ooc, będą liczone w dniach. Na dniach zostanie także opublikowany nowy kodeks karny, a w zasadzie starty, który po prostu został przystosowany.
  10. 1. Nie? Czemu tak uważasz? 2. Zostało mi to zaproponowane z uwagi na projekt IC, którego temat wstawiłem na forum 22 marca. 3. Niestety nie, ale zostanie ogłoszona rekrutacja (Mam nadzieję że ktoś się zgłosi ) 4. Odp. na pyt 3 wyklucza to pytanie. 5. Prawo precedensowe (common law) oraz statutory law 6. Będzie można, będzie. Nie chcę stworzyć czegoś co będzie tylko utrudniać życie
  11. Jesteśmy instytucją państwową, a konkretnie wymiarem sprawiedliwości. Co do siedziby, aktualnie kończymy wybierać miejsce oraz interior,, raczej na pewno do piątku wszystko będzie już wiadome . A co do ostatniego pytania, dzisiaj wieczorem albo jutro rano pojawi się temat ze wszystkimi informacjami.
  12. Zapraszam do wspólnej dyskusji oraz zadawania pytań na temat tej organizacji publicznej . Postaram się by każde sensowne pytanie nie pozostało bez odpowiedzi. Proszę o utrzymanie kultury oraz szacunku wobec innych osób!
  13. KoruS

    [P] County Court of Blaine

    Na początek chciałbym przyznać ci racje, dobra współpraca pomiędzy organizacjami publicznymi to moim zdaniem podstawa całego projektu. Chciałbym aby nasze stosunki były jak najlepsze dlatego też w moim mniemaniu poziom uprawnień oraz odzwierciedlanie procedury powinny być przyjazne wszystkim, dlatego też podczas współpracy z organizacjami chciałbym porozumieć się w tych sprawach z ich liderami by całość była przystępna jak i dla mnie, tak i dla nich. Moim zdaniem procedury oraz uprawnienia powinny jak najmniejszym stopniu komplikować życie, więc będę starał się tak zbudować wszystko, aby nie było problemu :). Co do określenia sądu (wliczając prokuraturę i adwokaturę), że jest to organ odpowiedzialny za schwytanie oraz skazanie, masz rację, źle to nazwałem. Poprawię to przy aktualizacji wątku, co planuje zrobić w najbliższym czasie. Co do zbierania dowodów, szukania świadków i pracy policji. Nie chciałem tam określić kolejności działań, dlaczego? Ponieważ te działania odbywają się mniej więcej w tym samym czasie i tutaj moim zdaniem niema reguły ich kolejności. W następnym punkcie muszę przyznać Ci rację, sędzia sam z siebie nie prowadzi danej sprawy, ale ją nadzoruje. Wnioski sprawdza czy są słuszne, jeżeli tak wydaje zgodę. Co do ostatniego punktu to nie miał on przedstawić, że prokurator stoi nad sądem. Miało to po prostu przedstawić jak wygląda struktura całości. W najbliższym czasie postaram się dostawić infografikę, gdzie przedstawię dokładna hierarchię. Na koniec chciałbym odnieść się do sprawy Włocha. Tak, masz race sprawa była prosta, ale gdy ją prowadziłem okazało się, gdy poprosiłem o wyciągnięcie akt z archiwum, że ich nie ma, po prostu ktoś je usunął, ale bo nie wiadomo co się stało. Gdy to wyszło zgłosiłem się także do policji, gdzie powtórzyła się historia, akta oraz dowody także zniknęły. To też było powodem podpisania ugody.
  14. KoruS

    [P] County Court of Blaine

    Dokładnie. Jako prokurator na podstawie wyroku sądu przeprowadzałem ponowny proces Incernazion TiscarenIo (czy jakoś tak), a później prowadziłem z kimś sprawę o zabójstwo, ale nie dokończyliśmy tej sprawy bo organizacje zlikwidowali. EDIT: Po krótszym zastanowieniu gdzieś nawet mam chyba zapis ugody z tym Incernazion, która napisałem bo Montgomerego lub szymen chciał bym szybko tą sprawę zamknął.
×