Skocz do zawartości

OCCVLT

Moderator serwera
  • Zawartość

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta


vPoints

2710

Reputacja

41 Normalna

1 obserwujący

O OCCVLT

  • Urodziny 12/14/1996

Ostatnie wizyty

734 wyświetleń profilu
  1. OCCVLT

    Obecna sytuacja na serwerze

    Po czym wnioskujesz? Nawet nie przeczytasz ze zrozumieniem, tylko od razu piszesz to co ci te paluszki wystukają. Gdybyś posiadał podstawową umiejętność czytania, wywnioskowałbyś, że to nie JA szukam lidera, tylko EKIPA. Ekipie zależy na osobie która poprowadzi te frakcje. A w szczególności zarządowi. **nauczycielka wskazuje słowo-klucz** Szukamy, ekipa Przykład tak słaby jak sama wypowiedź. Wkleiłeś temat gdzie szukamy lidera, ty zaś z resztą wyciągasz zbyt płytkie wnioski, które charakteryzują zaściankowość. Przetocz mi argument, sensowny, czemu tak uważasz. Bo pochodzę z tego projektu, na którym ktoś był liderem? Nie ośmieszaj się. Decydujący głos ma Tarcza
  2. OCCVLT

    OCCVLT

    Nie, nie gram no
  3. Witam. Szukamy lidera obecnej tu organizacji publicznej — Los Santos Police Department. Wraz z ekipą zależy nam przede wszystkim na osobie, która wie, co idzie w parze za odpowiedzialnością, która spoczywa wraz z nadzorem ludzi pod panelem frakcji. Liczymy na kreatywność dlatego też formą zaliczenia jest podanie. Nie ma wzoru, chcemy jedynie zobaczyć pojęcie, doświadczenie (może być nawet te z życia wzięte) i dowód na to, że się nadajecie. Powodzenia. Temat z podaniem umieszczamy w dziale Rekrutacja z tytułem [LSPD] Nick.
  4. OCCVLT

    OCCVLT

    Witam witam
  5. Regulamin tyczy się organizacji publicznych na serwerze lsvrp. Osoby będące pod panelem frakcji publicznych, jak i w momencie zadeklarowania się do gry w takiej grupie automatycznie akceptują regulamin. Złamanie jakiegokolwiek podpunktu grozi karą, którą dopasuje opiekun wraz z uwzględnieniem szkodliwości czynu. Regulamin będzie działał na zasadzie precedensu — jeżeli nie ma uwzględnionego zjawiska w niżej wymienionym tekście, a będzie szkodliwe, może zostać ukarane (ostrzeżenie, w skrajnym wypadku usunięcie/blokada postaci/ban, etc.) i uwzględnione w regulaminie dla reszty. 1. Postać. 1.1. Gracz, który decyduje się na grę w organizacji publicznej, zobowiązany jest godnego reprezentowania swojej frakcji poprzez poziom gry i wypowiedzi na forum czy też discordzie lsvrp. 1.2. Gracz będący członkiem organizacji publicznej przestrzega też wewnętrznego regulaminu organizacji, o ile taki istnieje. 1.3. Postać, która należy do organizacji publicznej, powinna mieć określoną w przybliżeniu ścieżkę rozwoju, charakter, osobowość i cel. 1.4. Zabrania się całkowicie gry w dwóch frakcjach jednocześnie (na koncie, na postaci). Decyzję o w.w sposobie gry wydaje tylko i wyłącznie opiekun organizacji publicznych. Zabrania się też grania w organizacji publicznej i w organizacji przestępczej. 1.5. Gracz chcący rozegrać postać skorumpowaną musi skonsultować zamysł gry w całości z opiekunem organizacji publicznych. 1.6. Gracz organizacji publicznych typu Police Department, Federal Bureau of Investigation czy innych grup, których celem jest zwalczanie zorganizowanej działalności przestępczej, wyraża zgodę na blokadę postaci (FCK) w przypadku nieudanej interwencji, wypadku i tym podobne. Uwzględnia się uszczerbek spowodowany potencjalnymi obrażeniami. 2. Hierarchiczność 2.1. Na serwerze wszystkie organizacje publiczne są równe i ważne. Różni je tylko zakres obowiązków i jurysdykcje. Wyjątkiem może stanowić sąd, który jest judykatywą (władza sądownicza). 2.2. Spór między organizacjami publicznymi rozwiązują liderzy wraz z neutralnym opiekunem organizacji publicznych i Community & Gameplay Lead. Opcjonalnie do zespołu powołany jest inny członek ekipy. Decyzja opiekuna i Gameplay Lead nie podlega żadnej dyskusji; obowiązkiem obu skłóconych stron jest kulturalne wyjaśnienie swoich obaw, refleksji i zaakceptowaniu ich i poprawa relacji. 2.3. Konflikty wagi piórkowej powinny zostać rozwiązane między osobami biorącymi udział w niezgodzie. Obowiązuje jednocześnie kultura wypowiedzi. 3. Propagowanie nienawiści 3.1. Promowanie nienawiści i próba umyślnego stworzenia konfliktu między organizacjami publicznymi jest zakazane i podlega surowej karze. 3.2. Lider organizacji publicznej obligatoryjnie zapobiega tworzeniu się konfliktów i trzymaniu swoich ludzi pod kontrolą. 3.3. W przypadku kiedy lider nie stara się zapobiegać kłótniom, może zostać ukarany. 4. Opiekun 4.1. Opiekun organizacji publicznych musi być informowany o zmianach, które wpływają na ogół społeczności czy składu organizacji publicznej. 4.2. Polecenia opiekuna organizacji publicznych nie mogą zostać zignorowane. 4.3. Opiekun może zwolnić lidera organizacji publicznej bez konieczności podawania powodu. 4.4. Opiekun może w każdej chwili usunąć gracza z organizacji publicznej. W większości przypadków rozważa się opcje poprzez rozmowę z liderem. 5. Panel biznesowy 5.1. Członek organizacji publicznej może przebywać w nie więcej niż jednej organizacji publicznej i w nie więcej niż jednej działalności gospodarczej. Warunkiem jest bycie właścicielem/współwłaścicielem. W przypadku bycia kierownikiem/pracownikiem, gracz musi skonsultować całość z opiekunem organizacji publicznych. 5.2. W przypadku gdy członek organizacji publicznej przebywa w więcej niż jednym biznesie, podlega karze. 5.3. Gracz chcący grać w organizacji publicznej i biznesie jednocześnie, powinien dobrze przemyśleć ścieżkę fabularną postaci. Nieodpowiednie rozegranie, grozi karą. 6. Lider 6.1. Lider organizacji publicznej odpowiada za każdego członka swojej organizacji, bez względu na to, jaką pełni funkcję w wewnątrz frakcji jak i poza nią. (kara dyscyplinarna, wewnątrz). 6.2. Lider nieprzestrzegający zasad i decyzji które wydał opiekun, podlega karze administracyjnej (zdjęcie ze stanowiska bądź inne kary). 6.3. Liderem frakcji nie może zostać osoba, która jest toksyczna, posiadająca nieodpowiednie wpisy w logach czy też charakteryzująca się złą opinią popartą argumentami. 6.4. Lider ma obowiązek trzymać w tajemnicy wszelkiego rodzaju dyskusje bądź plany opiekuna organizacji publicznych wobec frakcji. Wyjątkiem stanowią oficjalne komunikaty na kanale wewnętrznym liderów. Brak zastosowania się grozi karą. (brak wsparcia dla frakcji, sankcje, zdjęcie lidera ze stanowiska). 6.5. Lider musi posiadać dostateczną ilość czasu na prowadzenie organizacji publicznej. Brak czasu może skutkować usunięciem ze stanowiska. (uprzednio rozmawiając z liderem frakcji). 6.6. Lider musi godnie reprezentować swoje stanowisko, frakcję oraz poziom gry.
  6. OCCVLT

    OCCVLT

    Dobry
  7. OCCVLT

    [GRA | OCCVLT] Milordzie

    Próbowałem z tobą współpracować, zadając pytania. Na początku było to "Czemu grasz jednocześnie w dwóch frakcjach?" potem przeinaczyłem je na "Czym kierowałeś się grając w dwóch frakcjach jednocześnie?" - i mogłeś odpowiedzieć: Kierowałem się zgodą pele, ponieważ w.w treść. Byłeś ofensywny, nie starałeś się rozmawiać, współpracować; tylko mnie spławić zdaniem "za pozwoleniem pele, tyle mam ci do powiedzenia". Karę oczywiście zdejmujemy, ponieważ można uznać ją za wyjaśnioną.
  8. OCCVLT

    OCCVLT

    Cześć
  9. OCCVLT

    Przenosiny do Ludendorff

    Za wcześnie na zimę.
  10. Wystarczy zwykła komora cyjano-akrylowa za +/- 100 tyś. złotych, którą posiadają nawet w Polsce.
  11. To wszystko zależy od osoby. Moim zdaniem, członek ekipy który ma trochę rozumu, mógłby skończyć na pouczeniach słownych a gracz pouczony - przyznać się bądź konstruktywnie zaprzeczyć, po akcji. A ciągłość akcji jest ważna, komu chce się ponownie rozgrywać to samo, znając już efekt końcowy.
  12. OCCVLT

    Dyskusje dot. świata przestępczego

    Myślę, że wszyscy w tym temacie - nie patrząc na sposób wypowiedzi, wzajemne, pejoratywne określenia - poszukują narzędzia, które sprawi że balans zadowolenia wynosił by tyle samo po każdej stronie. Grupy przestępcze będą usatysfakcjonowane tym, że zabiły kogoś, kto przeszkodził im w interesach, które są zyskiem. Organizacje porządkowe będą zadowolone, że zniwelowały poziom przestępczości na jakiś okres czasu. Cywil będzie wiedział, że jeżeli jego charakter wyrządzi krzywdę komuś, obrazi kogoś bądź wykona cokolwiek negatywnego, poniesie za sobą konsekwencje ale sposób jego uczciwego życia przyniesie pieniądz i poczucie spokoju. Jesteś uczciwy, bądź uczciwy. Jesteś przestępcą, działaj na szkodę innych. Jesteś policjantem, chroń, zwalczaj, wykonuj działania prewencyjne. Przestępca oraz Policjant, Cywil - każdy z nich, działa w miejscu zwanym potocznie światem In Character. Jeżeli policjant złapie na gorącym uczynku przestępce, to był kiedyś jakikolwiek problem z ukaraniem sprawcy? No, nie zawsze. Problemem była tylko udana próba zatrzymania. Konflikty rodzą się na forum. Kiedy dochodzi do narracji z poziomu już dawno zakończonej akcji, człowiek się uspokaja, nie działa już na niego to co podczas robienia rzeczy zakazanej. Ma czas na namysł, na to, aby określił szczegóły. Już zaczyna się kombinowanie. Czytanie setek stron, upewniając się, że to co zrobił jest już w 100% nieuchwytne i trudne do wykrycia. No kurwa. Gracz odgrywający przestępcę, będzie utwierdzony w przekonaniu, że to co zrobił w 100% jest niewykrywalne. Gracz odgrywający policjanta odkryje temat sprzed kilku lat który mówi o jakimś niuansie kryminalistyki i na tej podstawie stwierdza, że przestępca ma już p r z e j e b a n e. Rozwiązaniem - czysto fantazyjnym - byłoby utworzenie systemu który informowałby w sposób "na żywo" przestępstwa. Coś na wzór "lukajki osiedlowej z 4 piętra" Tematy z przestępstwami - super. Ale gra toczy się na forum. Piszesz post, dostajesz post. Zdobywając dowody, bądź je tuszując, niczym nie ryzykujesz, tylko postami. Wiele osób z org. przestępczych chce za każdym razem być nieuchwytnym, zakłada rękawiczki, kondom na całe ciało i tym podobne. Chcą być profesjonalistami, bo naczytali się czegoś w internecie; bądź innego forum o natężeniu czysto hobbystycznym i stara się za wszelką cenę być nieuchwytnym, no bo co za wydatkiem jest rękawiczka i maska z plastiku? No żadnym. Zapominacie, że zamaskowane osoby, ubrane na czarno noszące taktyczne maski bądź maski narciarskie, nie są częstym widokiem. Nie mamy stoków narciarskich w San Andreas. Sam widok, przyciąga uwagę. Niepokoi i budzi lęk. A przypominam, nie gramy miasta duchów - a jeżeli się mylę, proszę mnie poprawić. No bo mówimy o grze, kreacji, tworzeniu klimatu i wspólnych wątków fabularnych, których odegranie samo w sobie wyniesie czystą radość z gry, bądź i też naukę, której nie uświadczymy w realnym życiu. Zachęcam więc, każdego kto tutaj się wypowiedział, stwórzmy razem coś, z czego będziecie dumni i zadowoleni. Macie opcję dogadania się, opiekun na to patrzy i być może któryś z pomysłów będzie tym, który okaże się innowacją na scenie.
  13. OCCVLT

    Odgadnij jakie to logo!

    pigalle, google mi pomogło.
  14. OCCVLT

    Multimedia

  15. Anderson przejrzała artykuł, odtworzyła kilka razy nagranie. Jeżeli jest możliwość, skomentowała całość pod artykułem. Ten "szeryf" dowiedziałby się więcej, gdyby działał zgodnie z prawem. Powinno się piętnować takie występy; nie ma na to żadnego wytłumaczenia.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Zapoznaj się z naszą polityką prywatności, tutaj: Polityka prywatności