Skocz do zawartości

hampuna

Donator
  • Zawartość

    372
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta


vPoints

10480

Reputacja

639 Doskonała

3 obserwujących

O hampuna

  • Urodziny 02/15/2000

Ostatnie wizyty

1819 wyświetleń profilu
  1. jak będziecie strzelać do gangsterów i robić wjazdy na chatę to jestem na tak
  2. hampuna

    Refund pojazdów

    UID pojazdu: 5025, 7796 Screen z /v info odnośnie właściciela pojazdu*:
  3. hampuna

    Zmiana personaliów postaci

    Aktualne imię i nazwisko postaci: Felix Fleischer UID postaci: 11735 Nowy nick postaci: Sandra Elder Ewentualna zmiana płci postaci (Tak/nie): tak
  4. hampuna

    [OCHRONA] Gruppe Sechs [REAKTYWACJA]

    Dlaczego pokroju mnie? Dlaczego piszesz do mnie w liczbie mnogiej jak nie mieliśmy razem żadnej interakcji? Widziałem co robią firmy ochroniarskie na własne oczy, patrole po mieście? Stanie w mundurach polowych? G6 już się popisało i pokazało co potrafi, nie wiem, może będzie lepiej? Tak czy inaczej jestem na nie dla grup ochroniarskich (ex-komandoskich)
  5. hampuna

    [OCHRONA] Gruppe Sechs [REAKTYWACJA]

    XDD
  6. hampuna

    Aktualna sytuacja na serwerze - a oczekiwania graczy.

    Ta jasne, grajmy najlepiej Paleto, Sandy, Los Santos, Grapeseed i jeszcze altruist camp RP... Nie wiem, może jestem głupi, może coś innego, ale granie w Paleto jest nużące i śmieszy mnie głos ludzi, że nie umiemy sobie zorganizować rozgrywki i zamiast liczyć na GM'ów mamy grać swoje rzeczy, kurwa XD Temat Los Santos przewija się tu od dłuuuuugiego czasu, ale dziwnym trafem administracja zawsze odpowiada wymijająco. Niby od tygodni, jak nie miesięcy są opracowywane plany przenosin, ale nic z tego nie widzimy. Myślę, że gracze chcą usłyszeć prosto z mostu, najlepiej od kogoś czerwonego, czy się przenosimy czy nie, a nie ciągle czytać teksty pokroju "myślimy nad tym na ekipowym", "pomyślimy" czy "pracujemy nad tym".
  7. hampuna

    Aktualna sytuacja na serwerze - a oczekiwania graczy.

    Jestem prostym człowiekiem, widzę temat przenosin do LS - daje plusa. Pozdro i z fartem, mam dość tej zapyziałej wiochy w której jedyną atrakcją jest ławka przy domu. Strefa cywilna leży? A co mają grać? XDDD Ile można grać barmana czy dziwke w klubie, cmon. Strefa cywilna opiera się głównie na projektach IC, których brak - powód? Brak miejsc do grania. Jak mówi hentaj, nie ma sk8 parku, nie ma boiska czy nawet głupiej plaży. Nie ma kompletnie niczego. Ale czekajcie! Możecie przecież grać redneków w Sandy Shores! Woooo, ale zabawa... haHA!
  8. hampuna

    Oficjalny poradnik pojazdów na serwerze LSVRP.pl

    a ty wiesz, że Savestra też ma działka po tuningu i jakoś jeździ po serwerze? XD
  9. **Felix dostał zdjęcie przez messengera i obczaił wrzutę, parsknął śmiechem i podrapał się po jajkach dodając:** Człowiek wyjedzie do Kolonii na kilkanaście dni a tu takie jaja, ciekawe który to taki
  10. hampuna

    [Pochwała] Drakew

    Ja też się dołączam, zawsze szybka pomoc od wyżej wymienionego
  11. hampuna

    Memy związane z LSVRP

  12. hampuna

    Memy związane z LSVRP

  13. hampuna

    [Klub] Heiwa Club

    dopiero co zostało zamknięte a ty wrzucasz kolejny raz XD kompletnie nie pasuje mi połączenie sushi, Japońskiej tradycji i klubu, poza tym - z aplikacji to ja już sam nie wiem co to jest. Raz klub, raz sushi bar.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Zapoznaj się z naszą polityką prywatności, tutaj: Polityka prywatności