Skocz do zawartości

Way

Użytkownik
  • Zawartość

    38
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta


vPoints

2180

Reputacja

107 Dobra

3 obserwujących

O Way

  • Urodziny 08/01/1997

Ostatnie wizyty

887 wyświetleń profilu
  1. Way

    Temat dyskusyjny LSPD

    Osoby z poprzedniego LSPD, które były w panelu mogą się zgłaszać do mnie do końca dnia dzisiejszego. Pomyślimy nad rekrutacją w niedługim czasie
  2. Way

    Temat dyskusyjny LSPD

    Ja aktywności nie poprawie bo to nie moje zadanie. Zgodze się z tobą w 100%, że problemem jest aktywność, bo PD do gry potrzebuje innych graczy a z tą ilością jest niemożliwe. Na ten moment dopinamy sobie sprawy organizacyjne. Nie wymagam od kogoś na siłę by grał przy tej ilości.
  3. Zapraszam do zadawania pytań dotyczących frakcji oraz dyskusji. Będę starał się odpowiadać na wszystkie
  4. Way

    [LSPD] Way

    Witam serdecznie wszystkich w mojej aplikacji, na wstępie dodam, że zostanie ona podzielona na kilka części mimo to uważam, że te pierwsze dwie są najważniejsze ponieważ przedstawiają moje doświadczenie, pojęcie o prowadzeniu oraz wizje. LSPD to frakcja elementarna dla rozgrywki role play i powinna być prowadzona przez osoby, które potrafią się dogadać z drugim człowiekiem mimo dzielących ich różnic. Kim jestem? Jakie mam doświadczenie? Na wstępie do tego punktu warto wspomnieć o tym, że zarządzanie zasobami ludzkimi jest częścią moich obowiązków służbowych. Mam za sobą półtora roku zawodowej służby wojskowej w Wojskach lądowych a od niedawna jestem instruktorem radiostacji w wojskach obrony terytorialnej, poza tym zacząłem studiować informatykę. Jestem osobą słowną, a jeśli coś mi się nie podoba to mówię to wprost, ale z szacunkiem do drugiej osoby oraz oczywiście nie jestem jak koń z klapkami na oczach, gdy nie mam racji, brak szacunku wychodzi wtedy i tylko wtedy gdy rozmówca mi także go nie okazuje. Pierwszą styczność z organizacjami porządkowymi miałem na serwerze DevGaming, było to ATSU/HRT podległe pod FBI (rok 2013) z czasem zacząłem grać w FBI, gdy liderem był Booster, Wujek Benny potem SOHRG, które było niezależną jednostką realizacyjną (nie byłem tam wtedy jakąś osobą funkcyjną). W 2015 roku dołączyłem do LSMPD Borsuka/Kryszny, w którym po miesiącu od wstąpienia zostałem rzucony do supervisory staff’u jako dowódca jednostki realizacyjnej SEU (Special Enforcement Unit) oraz dowódca Patrol Unit (ta część od centrum, bo tam było wolne miejsce i byłem potrzebny a z czasem przejąłem Gang Unit wtedy nazwany był on Uniformed Gang Supression). Nie ukrywam były wzloty i upadki, ale zawsze potrafiłem trzymać się wyznaczonego przeze mnie celu. Dlaczego spytacie? Konsekwentność w działaniu grupy jest kluczem do sukcesu a tu prosty przykład: jeśli odpuszczasz osobie, która łamie regulamin (serwera czy też wewnętrzny frakcji) to można być pewnym, że zrobi to po raz drugi. W związku z tym wyznaje zasadę trzech punktów. Pierwszy z nich to ostrzeżenie słowne (niezależnie IC czy OOC), drugi to degradacja o pełny stopień (tu bardziej gracz zostaje dotknięty IC) a trzeci punkt to po prostu wylot z frakcji. Listopadem 2016 roku przejęliśmy (ja, Darkmajster, Chero) frakcje, jaką było FBI i prowadziliśmy ją na swój sposób, który miał być FAIR wobec każdej ze stron. Z czasem wychodziły napięcia z jedną osobą z administracji, która usilnie chciała się nas pozbyć i zrobić własne FBI (pewnie wiecie, o jaką konsole chodzi). W lutym 2017 roku nasze trio zarządu opuścił Darkmajster. Zostałem ja i Cherro, walczyliśmy do samego końca, prowadziliśmy różne wydziały skupiające się stricte na bardziej grze IC niż skryptem, zebraliśmy wiele osób, które OOC służą w Policji, studiują kryminologie, kryminalistykę w jednym miejscu, w naszej frakcji, do dziś razem mamy świetny kontakt i dzielimy się wspólnie zdobytą wiedzą. Wizja prowadzenia frakcji. Na wstępie dodam, że nie mam zamiaru na starcie zmieniać osób funkcyjnych wewnątrz frakcji, bo to by wywołało paraliż, który nie powinien mieć miejsca, nawet przy tak małej ilości graczy online na serwerze. Mam cel, w którym chciałbym poobserwować ich pracę od wewnątrz i zaangażowanie w grę frakcji. Uzupełnię skład osobami, które już znam i mogę za nie poręczyć własną ręką (nie nie będą miały taryfy ulgowej, jak to w niektórych przypadkach było, nie ma równych i równiejszych). LSPD to nic innego jak odwzorowanie LAPD w uniwersum GTA V. Z racji tego będę wzorował się na LAPD z udogodnieniami związanymi z realiami gry (odwzorowanie 1:1 LAPD będzie bezsensem i dążeniem do „ideału”, którego nie da się osiągnąć przez realia gry). Co mam na myśli, pisząc udogodnienia? Między innymi będzie to uproszczony organization chart, którego będę się kurczowo trzymał, hierarchia musi być oraz szacunek z nią związany. Rangi pozostawię wiernie odwzorowane z LAPD (dodajmy sobie smaczku tej roboty). Z pewnością pojawią się roszady po okresie obserwacji „kadry” frakcji, postaram się przydzielić każdej osobie zadanie adekwatne do jego predyspozycji. Nastawienie funkcjonariusza LSPD do gracza na serwerze to problem, z którym spotykam się od wielu lat przez to, że wiele z nich stara się na siłę doprowadzić do zatrzymania, skazania, karania innego gracza. Stałem po obu stronach barykady. Grałem i w organizacjach przestępczych i porządkowych. To nie jest tak, że tego nie powinno być, ale dajmy sobie spokój z usilnym szukaniem 1 grama narkotyku, który łatwo jest przeoczyć nawet doświadczonemu policjantowi — nie jesteśmy terminatorami. Mam zamiar wprowadzić pewien system do akademii podczas rekrutacji, który sprawdzał się w LSMPD. Będzie polegał on na nauce gry z graczem-cywilem/gangsterem/ścigantem etc. Co to ma na celu? A to, że nigdy nie miałem skargi na gracza, który wyszedł spod moich skrzydeł, jak byłem jego funkcjonariuszem prowadzącym, zazwyczaj widziałem tylko pochwały. Co z kodeksem i systemem sądownictwa? Nie wiem, dlaczego KUBV stwierdził, że komisje to jego własność intelektualna skoro już funkcjonowały one na innych serwerach od dawna. Z pewnością je zmienimy na bardziej sensowne i przystępne dla gracza (jeśli będzie taka możliwość i oczywiście po konsultacji z administracją). Pościgi, razi mnie w oczy to, co miałem okazję widzieć, derby, krawężniki, wypadki itp. Nie podobało mi się to i nie powinno to mieć miejsca. To także mam zamiar zmienić i zbliżyć się ku sprawdzonemu rozwiązaniu. Jesteś sam na pościgu? Ucierpiała osoba trzecia? Stajesz i jej udzielasz pomocy — nie ma zwalania na synchro, że nie było. Pomoc poszkodowanemu w wyniku działań interwencyjnych jest obowiązkiem nadrzędnym. Nie chcę ograniczać graczy we frakcji, ale będę usilnie zwracał uwagę na to, jakimi pojazdami jeżdżą (tak wiem, nie będzie się to podobać posiadaczom super sportowych aut). Nie wyobrażam sobie, aby każdy z nich latał pojazdem za kwoty milionowe, a przynajmniej nie chciałbym być w żaden sposób o tym informowany, po prostu będę wnosił o mniej skomplikowane wnioski na FCJ dla graczy z frakcji. Kolejnym pomysłem będzie zasada dynamicznego FCK. Nie spotkałem się, aby jakiś gracz z PD ze względu na postrzał swoją postać uśmiercił, więc to się zmieni. Wpadł do organizacji przestępczej, gdy mają przewagę liczebną? Zgrywa kozaka? Automatycznie uśmiercamy postać. Przyniesie to korzyści dla obu stron. Dzięki temu skończy się, płacz o mocarnych funkcjonariuszy a we frakcji będzie mniej osób ukierunkowanych na /stats. Oczywiście, aby nie było, zasada działa w obie strony. Strzelasz do moich ludzi także licz się z FCK. Struktura Struktura LSPD nie będzie w pełni odwzorowana do tej z LAPD i będzie ulegać zmianie z czasem i rozwojem. Nie widze w tym sensu bo jest to mimo wszystko gra a lepiej coś dostosować do niej niż na siłę starać się odwzorować realia. Chart może wydawać się spory, ale na sam początek planuje skupić się tylko na podstawowych dywizjach i podstawowych jednostkach, które będą filarem frakcji np. Operations Bureau i Administrative Section. Operations Bureau 77TH Street Division - Jednostka skupiająca w swoich szeregach funkcjonariuszy mających już obycie z pracą w departamencie. Jej zadania polegają na kontakcie z mniejszościami etnicznymi w mieście, celem ograniczenia przynależności do grup przestępczych. Obowiązkami służbowymi są między innymi przeciwdziałania rozprowadzania narkotyków, broni palnej, szerzenia przestępczości z kodeksu karnego (mowa tu już o “poważnych” przestępstwach: morderstwa, gwałty, próby zabójstwa) Central Area Division - Podstawowa dywizja w strukturze Los Santos Police Department. Jej zakres obowiązków obejmuje pomniejsze przestępstwa z kodeksu karnego, drogowego, interwencje. Ich podstawowym obowiązkiem jest codzienne dbanie o bezpieczeństwo obywateli miasta. Traffic Enforcement Division - Dywizja, której zadaniem jest pilnowanie porządku na drogach miasta Los Santos oraz pobliskich hrabstw. Jest ona wyposażona w specjalnie przystosowane radiowozy mające na celu wspomóc działania na drodze nawet wybitnym piratom drogowym. Detective Bureau Biuro detektywa ma za zadanie prowadzenie śledztw ciężkich, z którymi funkcjonariusze formalnej służby ze względu na formę pracy mogą sobie z nimi nie poradzić. Wyposażeni są w labolatoria, pracownie, które wspierają ich w działaniach dochodzeniowych. Zadaniem detektywów jest ścisła współpraca i wsparcie innych wydziałów w dochodzeniach. Special Operations Bureau Air Support Division - Jednostka wsparcia powietrznego składa się z wybitnych pilotów departamentu, którzy za pomocą maszyn powietrznych wspierają w działaniach funkcjonariuszy czy to przy realizacji działań jednostki SWAT, czy to przy pościgu lub innych działaniach. Jest to nic innego jak patrole powietrzne, które są oczami funkcjonariuszy na ziemi. Canine Unit (K-9) - Jednostka funkcjonariusz + pies. Ich zadaniem jest identyfikacja oraz poszukiwanie materiałów wybuchowych, narkotyków. Pies jest poddawany specjalistycznemu szkoleniu (warto dodać, że jeden pies może być tylko i wyłącznie od jednej rzeczy. Pies, który specjalizuje się w wyszukiwaniu broni, prochu nie będzie umieć znaleźć narkotyku) a po jego ukończeniu staje się pełnoprawnym funkcjonariuszem Special Weapons And Tactics - Jednostka realizacyjna jest uzbrojona na równi z niektórymi wojskowymi jednostkami specjalnymi. Realizują zadania podwyższonego ryzyka tj. zatrzymania niebezpiecznych osób, pojazdów. W swojej strukturze realizują również szkolenia wewnętrzne dla przyszłych saperów oraz strzelców wyborowych. Administrative Section Sekcja administracyjna departamentu. Jej zadania są w głównej mierze realizowane w budynku departamentu. Jej zadania to prowadzenie postępowań mających na celu wydawania licencji na broń, rejestracja broni. Zarządzają oni również wydawaniem pojazdów odholowanych przez LSPD. W dziale administracyjnym także służbe swoją realizują funkcjonariusze prasowi w ramach Press Relase Unit, który bezpośrednio podlega dowódcy AS. Internal Affairs Group Jest to wydział wewnętrzny departamentu, zajmuje się on dochodzeniami prowadzonymi wobec pracowników departamentu. Najczęściej są to przypadki związane z korupcją, nadużyciem uprawnień. Tak będą wyglądać rangi w moim planie LSPD, jest to nic innego jak odwzorowanie LAPD. Rangi są do kapitana ze względu na to, że będzie to ostatnia z grywalnych rang, powyżej kapitana są to postacie biurowe, które planuje, aby były grane epizodycznie. Zakończenie I to by było na tyle, resztę będę w stanie sprawdzić i zrealizować w grze, mam nadzieje, że to was przekona do mnie. Zapewne kilka osób będzie przeciwne, ale no zawsze takie są. Jedyne co mogę dodać to na zakończenie podziękować za poświęcony czas w przeczytanie tej aplikacji. Moje argumenty zbierałem także od innych graczy, przeprowadzając mały wywiad. Jeszcze raz dziękuje za poświęcony czas.
  5. Way

    Obecna sytuacja na serwerze

    Sorki, że cytuje ten post a nie twój poprzedni. Ja starałem się pomóc PD grając po przeciwnej stronie. Szkoda, że nie mialem okazji dowiedzieć się, że kudty przejął lidera to bym jemu także podsunął kilka pomysłów. To, że grałem z częścią ekipy nie znaczy, że mnie wybiorą, każdy ma równe szanse. Przecież nawet fakt, że mam zgrzyt z Kacprem, o którym pewna część społeczności wie, nie przeszkadzało by jemu i daltonowi podpowiadać własne zastrzeżenia i sposoby ich rozwiązywania. Nie wiem dlaczego kudy musiał zawinąć manele, ale widocznie jego wizja nie odpowiadała administracji. Nie jestem mściwy i dołków pod nikim nie kopie bo to nie ma sensu. Ci co z nimi grałem wiedzą jaki jestem.
  6. Way

    [HP] Almighty Purpz Nation

    zaproszenie na discord juz poszło
  7. Way

    [HP] Almighty Purpz Nation

    Widzimy się w grze, poszło zapro na discord.
  8. Way

    Line

    **Dnia 02/10/2018 Vine Records udostępniło nowy singiel Line - OOTS. Promuje on nadchodzący debiutancki album rapera, który ma zostać opublikowany w połowie listopada tego roku.**
  9. Nie wiem z kim się konsultowaliście w sprawie użycia broni wewnątrz pojazdu ale widocznie ta osoba nie miała o tym bladego pojęcia. Jaki dym? Jedyne co to spalanie ładunku prochowego znajdującego się w pocisku i nagaru w lufie powoduje "Dym" który w niczym nie przeszkadza. Odrzut? Siedząc masz większą stabilizacje niż stojąc (xD co mają prawa fizyki do używania pół automatu?). Zgodze się, że te FCK było komiczne bo było wykonane w centrum i to w najbardziej ruchliwym miejscu na serwerze ale czego można było oczekiwać bo użytkowniku KUBV ¯\_(ツ)_/¯ . Co do łusek i odcisków błagam nie odgrywajcie na łuskach odcisków bo temperatura, która powstaje w komorze po przebiciu spłonki pocisku wypala wszystko także odcisków na niej nie znajdziecie, co najwyżej możecie zebrać pocisk (nie łuske) i grając już w Laboratorium porównać ślad zostawiony po gwintowanej lufie na pocisku, ale do tego potrzebna wam także broń z której strzelano. //EDIT: Po rozmowie z znajomym, który ma obcykane techniki daktyloskopijne doszliśmy do wniosku, że temperatura może mimo to wspomóc zostawienie odcisku na łusce, ale sam mechanizm strzelania (wprowadzania naboju do komory nabojowej) powoduje tarcie na wskutek czego odcisk może zostać zniszczony, kolejną rzeczą ładowanie pocisku, podczas którego także jest on niszczony (dajmy np. ładowanie prostego magazynka do broni krótkiej, najpierw wciskamy pocisk a potem dopychamy (magazynek) do końca. W przypadku ładowania do magazynków typu STANAG oraz AK procedura wygląda, że dociskamy pocisk paluchem, ale zamek, który pobiera pocisk do komory trze po naboju. Także uzyskanie odcisku nie jest niemożliwe, ale jest po pierwsze bardzo czasłochonne a po drugie bardzo ciężkie do osiągnięcia.
  10. Way

    [HP] Almighty Purpz Nation

    To poważnie czy nie? Kilka zdań to nie jest problem przecież aby rozwinąć swoj pomysł. Nie chcemy postaci nijakich.
  11. Way

    Line

    **po udanych kolaboracjach Vine Records z Sandrą Elder, oraz umowie ogarniętej przez Blaise'a z Simon'em Wechler'em rozpoczeli prace nad nowym projektem, poszukując ekipy filmowej, reżysera oraz aktorek chętnych do wzięcia udziału w teledysku, w między czasie pojawił się nowy utwór wykonawcy**
  12. Way

    [HP] Almighty Purpz Nation

    Tu sprawa już jest oczywista Zaproszenie poszło na discord
×

Powiadomienie o plikach cookie

Zapoznaj się z naszą polityką prywatności, tutaj: Polityka prywatności