Skocz do zawartości

eugeniush

Użytkownik
  • Zawartość

    101
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta


vPoints

10220

Reputacja

247 Dobra

3 obserwujących

Ostatnie wizyty

650 wyświetleń profilu
  1. eugeniush

    Obecna sytuacja na serwerze

    Wasza 'organizacja' nic nie znaczyła i nic nie wprowadzała. Czy wy jesteście, czy nie - żadna różnica, bo i tak nic nie graliście. /shrug
  2. eugeniush

    RageMP błąd

    próbowałeś odpalać jako administrator?
  3. eugeniush

    Pożegnanie - Dalton

    na pewno nie za bycie supporterem 2 naprawiającym pojazdy, pjona
  4. eugeniush

    [Studio tuningowe] untitled customs

    elo polecam się : ))
  5. eugeniush

    OCCVLT

    siema grasz w tibie?
  6. eugeniush

    Cherro

    wait wait hol' up for a minute nicziro na swoim awatarze miał postać z dragon balla ty masz z naruto nicziro cherro negacja cherro? nicherro czy to jakaś hybryda? eksperyment? HOMONCULUS? wołajcie Edwarda i Alfonso
  7. eugeniush

    [Pochwała] thaZu

    bez sensu jest twoje pierdolenie, elton thazu spoko morda, zawsze pomoze, szczegolnie jak mu na discordzie dupsko zaspamie kek
  8. eugeniush

    Siogun

    co tam słychać, paladynie?
  9. eugeniush

    Siogun

    OOOOIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO @Siogun SIEMA MICHAŁ XD
  10. screeny z wczoraj i dziś jeszcze trochę, jeszcze trochę
  11. eugeniush

    Oficjalny poradnik pojazdów na serwerze LSVRP.pl

    Savestra to Mazda RX-3, która w zamyśle miała być samochodem przeznaczonym do motorsportu. Większość ich wychodziło z pasami szelkowymi i fotelami kubełkowymi. RX-7 FC też wychodziły seryjnie z kubełkami, a z tego co im się wydaje, to w każdym FD były kubełki. RX-8 to cywilny samochód, nie wiem jak to tam stoi. Ale RX-3 na pewno miało to w opcji, Flash to typowo rajdowy samochód, po przeróbkach.
  12. eugeniush

    Yui Shanks

    Draymond ist fuckin' Schwanz.
  13. eugeniush

    [Studio tuningowe] untitled customs

    untitled główny sponsor no i wechsler
  14. siemka, będę aktualizował co jakiś czas temat zwyczajny projekt, proces budowy samochodu dostosowanego w stu procentach do kierowcy
×

Powiadomienie o plikach cookie

Zapoznaj się z naszą polityką prywatności, tutaj: Polityka prywatności