Skocz do zawartości
Gremlin

Regulamin Świata Przestępczego

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Regulamin organizacji przestępczych LSVRP.pl

 

1. Ogólne

1.1 Grając w organizacji przestępczej z automatu akceptujesz niniejszy regulamin.

1.2 Lider organizacji ma obowiązek do dołączenia na discord do konferencji Liderów Organizacji Przestępczych.

1.3 Temat służy do prezentowania materiałów z rozgrywki danej grupy przestępczej.

1.4 Tematy grup przestępczych nie są miejscem do wystawienia ocen przez osoby trzecie.

1.5 Organizacje przestępcze dzielą się na oficjalnie i nieoficjalne - różnica jest w przywilejach dot. zamawiania broni/narkotyków.

1.6 Jeden gracz ma prawo do gry tylko w jednej grupie przestępczej w tym samym czasie. Zabrania się tworzeniu postaci rozsianych po różnych organizacjach przestępczych w tym samym czasie.

1.7 Przynależność jednocześnie do organizacji przestępczej oraz służb porządkowych jest bezwzględnie zakazana.

 

2. Rozgrywka

2.1 Lider ma prawo do uśmiercania postaci będących członkami jego grupy przestępczej.

2.2 Po śmierci postaci lidera, dowodzenie przejmuje jedna z osób będąca niżej w hierarchii - lider nie może założyć nowej postaci i na niej prowadzić grupy.

2.3 Lider ma prawo założyć dodatkową postać  i grać na niej zwykłego członka organizacji.

2.4 Wolny strzelec posiada równomierne prawa co zwykły członek organizacji przestępczej.

2.5 Prowadzenie wojny reguluje kilka zasad - organizacja oficjalna ma prawo do przeprowadzenia 4 egzekucji na tydzień i spalenia 2 interesów wroga. Organizacja nieoficjalna ma prawo do przeprowadzenia 2 egzekucji i spalenia 1 interesu wroga.

2.6 Podczas prowadzenia wojny, akcje egzekucji planujemy, przeprowadzamy z głową.

2.7 Podczas wprowadzenia wojny z inna organizacją, nie jeździmy po całej mapie w poszukiwaniu członków przeciwnej ekipy.

2.8 Zakazane jest prowadzenie przestępstw na terytorium Paleto Bay przed godziną 21:00.

2.9 Zakazuje się używania komunikatorów głosowych podczas rozgrywki In Character.

 

 

3. FCK/FCJ

3.1 FCK/FCJ można wykonać dopiero po akceptacji wniosku.

3.2 Wojny na FCK przeprowadzamy wyłącznie za zgodą opiekuna organizacji przestępczych.

3.3 Jeśli gracz rozpocznie ostrzał w kierunku służb porządkowych i padnie z BW, członkowie służb porządkowych mogą wymagać od niego akceptowania śmierci postaci.

3.4 Po śmierci postaci lidera, dowodzenie przejmuje jedna z osób będąca niżej w hierarchii - lider nie może założyć nowej postaci i na niej prowadzić grupy.

3.5 Każde FCK/FCJ musi zostać opisane w dziale Przestępstwa.

 

4. Napady/ haracze

4.1 Zakazane jest przeprowadzanie wspólnych ataków przez kilka grup przestępczych bez zgody i wiedzy opiekuna. Ponadto takie akcje muszą być nadzorowane przez opiekuna.

4.2 Napady w miejscach publicznych, biznesach bądź w miejscach gdzie są kamery muszą być dokładnie opisane w dziale przestępstw w ciągu 2h od dokonania, dodatkowo w środku napadu wymagane jest anonimowe zgłoszenie do służb porządkowych z opisem zdarzenia. Niezastosowanie się do procedur będzie skutkowało karą dla całej organizacji.

4.3 Po napadzie można okraść ofiarę, jednak trzeba pamiętać o dynamice akcji i unikać celowego lootgrabu.

      4.3.a W momencie gdy osoba napadana zdoła się obronić, ma prawo do okradania swojego napastnika, jednak trzeba pamiętać o dynamice akcji i unikać celowego lootgrabu.

4.4 Atak na wrogą grupę można przeprowadzić tylko raz na dwa dni. 

4.5 Odwet za atak może być dokonany dopiero upływie minimum 6h od zdarzenia. 

4.6 Zabrania się okradania graczy z majątku zgromadzonym na koncie bankowym.

4.7 Zabrania się pobierania haraczy od nowych, nierozwiniętych biznesów.

4.8 Podpalanie budynków biznesów prowadzonych przez osoby, które nie są związane z żadną grupą przestępczą jest dozwolone dopiero po zezwoleniu przez opiekuna.

 

Opiekun organizacji przestępczych zastrzega sobie prawo do dowolnej edycji punktów powyższego regulaminu bez podania przyczyny.

Edytowane przez ajman
  • Lubię to! 6
  • Squirrel 1
  • AAAAAAAHHHHHH! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślałem że to jest dla większości zrozumiałe ale najwidoczniej nie.

 

Dodano
2.9 Zakazuje się używania komunikatorów głosowych podczas rozgrywki In Character.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Zapoznaj się z naszą polityką prywatności, tutaj: Polityka prywatności