Skocz do zawartości
OCCVLT

Regulamin Organizacji Publicznych.

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

Regulamin tyczy się organizacji publicznych na serwerze lsvrp. Osoby będące pod panelem frakcji publicznych, jak i w momencie zadeklarowania się do gry w takiej grupie automatycznie akceptują regulamin. Złamanie jakiegokolwiek podpunktu grozi karą, którą dopasuje opiekun wraz z uwzględnieniem szkodliwości czynu. Regulamin będzie działał na zasadzie precedensu — jeżeli nie ma uwzględnionego zjawiska w niżej wymienionym tekście, a będzie szkodliwe, może zostać ukarane (ostrzeżenie, w skrajnym wypadku usunięcie/blokada postaci/ban, etc.) i uwzględnione w regulaminie dla reszty. 

 

1. Postać.

 

1.1. Gracz, który decyduje się na grę w organizacji publicznej, zobowiązany jest godnego reprezentowania swojej frakcji poprzez poziom gry i wypowiedzi na forum czy też discordzie lsvrp.

1.2. Gracz będący członkiem organizacji publicznej przestrzega też wewnętrznego regulaminu organizacji, o ile taki istnieje.

1.3. Postać, która należy do organizacji publicznej, powinna mieć określoną w przybliżeniu ścieżkę rozwoju, charakter, osobowość i cel.

1.4. Zabrania się całkowicie gry w dwóch frakcjach jednocześnie (na koncie, na postaci). Decyzję o w.w sposobie gry wydaje tylko i wyłącznie opiekun organizacji publicznych. Zabrania się też grania w organizacji publicznej i w organizacji przestępczej.

1.5. Gracz chcący rozegrać postać skorumpowaną musi skonsultować zamysł gry w całości z opiekunem organizacji publicznych.

1.6. Gracz organizacji publicznych typu Police Department, Federal Bureau of Investigation czy innych grup, których celem jest zwalczanie zorganizowanej działalności przestępczej, wyraża zgodę na blokadę postaci (FCK) w przypadku nieudanej interwencji, wypadku i tym podobne. Uwzględnia się uszczerbek spowodowany potencjalnymi obrażeniami.

 

2. Hierarchiczność

 

2.1. Na serwerze wszystkie organizacje publiczne są równe i ważne. Różni je tylko zakres obowiązków i jurysdykcje. Wyjątkiem może stanowić sąd, który jest judykatywą (władza sądownicza).

2.2. Spór między organizacjami publicznymi rozwiązują liderzy wraz z neutralnym opiekunem organizacji publicznych i Community & Gameplay Lead. Opcjonalnie do zespołu powołany jest inny członek ekipy. Decyzja opiekuna i Gameplay Lead nie podlega żadnej dyskusji; obowiązkiem obu skłóconych stron jest kulturalne wyjaśnienie swoich obaw, refleksji i zaakceptowaniu ich i poprawa relacji.

2.3. Konflikty wagi piórkowej powinny zostać rozwiązane między osobami biorącymi udział w niezgodzie. Obowiązuje jednocześnie kultura wypowiedzi.

 

3. Propagowanie nienawiści

 

3.1. Promowanie nienawiści i próba umyślnego stworzenia konfliktu między organizacjami publicznymi jest zakazane i podlega surowej karze.

3.2. Lider organizacji publicznej obligatoryjnie zapobiega tworzeniu się konfliktów i trzymaniu swoich ludzi pod kontrolą.

3.3. W przypadku kiedy lider nie stara się zapobiegać kłótniom, może zostać ukarany.

 

4. Opiekun

 

4.1. Opiekun organizacji publicznych musi być informowany o zmianach, które wpływają na ogół społeczności czy składu organizacji publicznej.

4.2. Polecenia opiekuna organizacji publicznych nie mogą zostać zignorowane.

4.3. Opiekun może zwolnić lidera organizacji publicznej bez konieczności podawania powodu.

4.4. Opiekun może w każdej chwili usunąć gracza z organizacji publicznej. W większości przypadków rozważa się opcje poprzez rozmowę z liderem.

 

5. Panel biznesowy

 

5.1. Członek organizacji publicznej może przebywać w nie więcej niż jednej organizacji publicznej i w nie więcej niż jednej działalności gospodarczej. Warunkiem jest bycie właścicielem/współwłaścicielem. W przypadku bycia kierownikiem/pracownikiem, gracz musi skonsultować całość z opiekunem organizacji publicznych.

5.2. W przypadku gdy członek organizacji publicznej przebywa w więcej niż jednym biznesie, podlega karze.

5.3. Gracz chcący grać w organizacji publicznej i biznesie jednocześnie, powinien dobrze przemyśleć ścieżkę fabularną postaci. Nieodpowiednie rozegranie, grozi karą.

 

6. Lider

 

6.1. Lider organizacji publicznej odpowiada za każdego członka swojej organizacji, bez względu na to, jaką pełni funkcję w wewnątrz frakcji jak i poza nią. (kara dyscyplinarna, wewnątrz).

6.2. Lider nieprzestrzegający zasad i decyzji które wydał opiekun, podlega karze administracyjnej (zdjęcie ze stanowiska bądź inne kary).

6.3. Liderem frakcji nie może zostać osoba, która jest toksyczna, posiadająca nieodpowiednie wpisy w logach czy też charakteryzująca się złą opinią popartą argumentami.

6.4. Lider ma obowiązek trzymać w tajemnicy wszelkiego rodzaju dyskusje bądź plany opiekuna organizacji publicznych wobec frakcji. Wyjątkiem stanowią oficjalne komunikaty na kanale wewnętrznym liderów. Brak zastosowania się grozi karą. (brak wsparcia dla frakcji, sankcje, zdjęcie lidera ze stanowiska).

6.5. Lider musi posiadać dostateczną ilość czasu na prowadzenie organizacji publicznej. Brak czasu może skutkować usunięciem ze stanowiska. (uprzednio rozmawiając z liderem frakcji).

6.6. Lider musi godnie reprezentować swoje stanowisko, frakcję oraz poziom gry.

  • Lubię to! 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Zapoznaj się z naszą polityką prywatności, tutaj: Polityka prywatności